Tänk er att ni kommer in i duschen på gymmet och där står en naken kille och tillsynes tar en helt vanlig dusch. Men när ni råkar titta nästa gång visar det sig att han har världens stånd och kuken står rakt upp i vädret. Detta verkar han dock vara helt oberörd av och duschar bara vidare, till och med trallandes på en liten melodi.
Hur reagerar ni? Säger ni till honom eller kniper och lämnar rummet för stunden?
Vad ska man göra liksom?
Kukar står - ibland vid de mest olämpliga tillfällen. Och det är inte alla gångher som innehavaren av kuken har nåt att säga till om.
Om han duschar vidare oberörd så försöker han väl bara göra det bästa av situationen - och vad skulle man säga?
Sluta ha ståkuk?
Om han stod och runkade skulle jag förstå din trådstart, men ett stånd?
Ser folk sånt ofta eller är det bara sånt vissa sitter och funderar över?
Jag har sysslat med lagidrotter i tjugo år och har efter alla år ännu inte sett någon med fjong i duschen. Är det onormalt?
Visst skulle man reagera på det, men knappast så att man skulle springa därifrån.
Som tidigare sagts så står kuken lite som den vill, och skulle det nu vara så att killen är bög så får han väl vara det bäst fan han vill så länge han inte springer runt och tokrunkar...
Ser folk sånt ofta eller är det bara sånt vissa sitter och funderar över?
Jag har sysslat med lagidrotter i tjugo år och har efter alla år ännu inte sett någon med fjong i duschen. Är det onormalt?
Jag har sett det flera gånger. Därav trådstarten. Undrar hur folk i allmänhet reagerar.