2010-05-17, 12:45
Medlem
Colonials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Äh, jag tyckte inte att det var särskilt roligt.
Inte alls roligt faktiskt, inte ens för att han nämner Flashback.
Det känns som att allt som postas i den här delen ska hyllas och ryggdunkas, oavsett vad.

-Höhö! Dom säger att vi är nazistpedofiler här, way to go!

-Äntligen, någon som fattar att det inte bara är främlingsfientliga peddon här, way to go!

Hur kan folk fortfarande tro att stand up är spontana infall?
Alla komiker skriver sitt material innan, och tur är det, du fattar väl att dom inte kan sätta sig där en gång i veckan (eller hur ofta det sänds) och bara freestyla, så jobbar ingen komiker.

Samma sak med Så ska det låta-"bluffen" som blev en sån skandal.
Klart dom har noter på låtarna och får träna innan, det blir liksom ingen riktig underhållning om deltagarna inte kommer på någon låt, eller gör det men inte vet hur den går på piano.

Förvisso har "reality" dragits till absurdum inom tv nu, och den titeln innebär snarare att ett produktionsteam har trissat redan snevridna människor så gott dom kunde, och efter det har en redigerare förvrängt allt ännu mer, än att man skildrar verkligheten.
Det kan jag förstå att folk kritiserar, men att påpeka såna här små självklarheter ser jag inget vettigt i.

Nej samtidigt så tror jag att de flesta tittare faktiskt tror att det är spontant. Hela Parlamentet är upplagt så och jag hade hoppats på det.
Ingen av skämten är trots allt speciellt roliga men fortfarande "okej" om det hade varit improvisation. Dåligt program helt enkelt
Citera
2010-05-18, 02:41
Bannlyst
Givetvis extremt negativt för FB att nämnas i en kanal som TV4, kanske är den sista biten av undergroundstämpeln borta nu?

Nu kommer någon forumfitta säga: "Ja men Engelbrektsplan är ju reggad i Maj 2010 och därför per automatik en färsking som inte vara med i början av tidigt 2000-tal och därför ska hålla käften om hur FB utvecklats sedan dess". Men din forumfitta: Jag kanske är en gammal välkänd forumprofil som verkar under en ny skepnad nummera...
Citera
2010-05-18, 02:48
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelbrektsplan
Givetvis extremt negativt för FB att nämnas i en kanal som TV4, kanske är den sista biten av undergroundstämpeln borta nu?

Flashbacks underground stämpel är nog borta sedan väldigt länge och väl mer eller mindre en etablerad röst på internet, om än obekväm.

Angående klippet som Soran kör på Parlamentet så verkar det ju bortklippt enligt rubriken på Youtube, och kan alltså bara ses av en liten del på internet..? Så jag tror inte det gör någon skillnad.
Citera
2010-05-21, 22:23
Bannlyst
Roliga är ju att han säger att vi på FB inte borde ha rösträtt, ändå så sitter han och letar efter texter här... bra jobbat
Citera
2010-05-22, 00:20
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alestorm
Roliga är ju att han säger att vi på FB inte borde ha rösträtt, ändå så sitter han och letar efter texter här... bra jobbat
Du tror att det är riktiga politiker som pratar i det programmet eller?
Citera
2010-05-22, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Du tror att det är riktiga politiker som pratar i det programmet eller?

Ja, eller?
Citera
2010-05-22, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alestorm
Ja, eller?

Nej, eller?

Antar att du är oseriös men fortfarande

För att hålla mig till ämnet så tyckte jag att det var lite småroligt men att vi inte borde ha rösträtt är däremot fel
Citera
2010-05-23, 17:57
Medlem
Vafan säger han? Vill han att jag inte ska ha rösträtt eller? Jävla sossesvin.
Citera
2010-06-01, 10:13
Medlem
KvarkMellanbergs avatar
naaee det var väl sisådär, skönt rim meeen jag vet inte han borde levererat det lite bättre..
Citera
2010-06-02, 23:47
Bannlyst
Parlamentet är så jävla tråkigt. Hade hoppats på något bättre! Finns mycket roligt man skulle kunna säga om Flashback i ett sånt program.
Citera
2010-06-05, 10:41
Medlem
-ELF-s avatar
Vad jag vet så har jag rösträtt, men han kanske vet något som jag inte vet
Citera
2010-06-05, 16:58
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ELF-
Vad jag vet så har jag rösträtt, men han kanske vet något som jag inte vet