Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Att den av kungen officiellt förskjutna vännen Anders Lettström dyker upp i denna soppa var ju en lågoddsare. Min teori är att Anders har en finger med i det smutsiga spelet, igen. Sannolikt tror han att det är ett genidrag att låtsas vara en av mottagarna av ett USB-minne. Anders tänker: "Då tror ju polisen inte att det kan vara jag som ligger bakom att det skickas USB-minnen, fan vad smart jag är".
Jag tror att du har alldeles rätt för dig där! Så ligger det nog till.
Den här historien bevisar åter igen att verkligheten oftast överträffar dikten. Det här är ju helt
sanslöst egentligen!
Gangsterfasoner, intensiva mörkläggningsförsök och fan vet allt.
Det ska verkligen bli intressant att få se den där omtalade dokumentären som alltså vissa
kretsar bävar inför, därav de senaste dramatiska händelserna. För den kommer väl att visas...?
Ja, hoten som framfördes till journalisten ifråga skvallrar onekligen om en viss rädsla hos
somliga herrar ( utgår givetvis från total frånvaro av damer i just det här speciella
sammanhanget...annars är de i högsta grad att räkna med i "soppan", mest i horisontella
ställningar...

) och indikerar dessutom att man förläst sig på dåliga deckare, ty
särdeles raffinerade ter sig knappast formuleringarna vid "hoten", eller vad tycks...?
"Nuri! En liten presentation. Vi är din värsta mardröm, en mardröm du aldrig kommer
att vakna upp ur. Vi har av anonym källa erhållit en mängd information som har
samlats in om dig. Det är allmänt känt att vi avskyr allt du gjort den senaste tiden."
Och så vidare i samma taffliga stil:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13855970.ab