2011-10-29, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Just det! Samförstånd och samarbete har dom när det börjar hetta till. Det är väl därför det just nu är ganska så avslaget om Knollkongens bravader. Säpo och maffian jobbar hårt för att tysta ner skandalerna och ingen av dem drar sig för att röja undan obekväma personer och suspekt material.
Tyvärr är det sånt som vi vanliga döda inte har insikt i.

Har du några exempel på personer som Säpo röjt undan? Eller är du en vanlig dödlig som saknar insikt och bara slänger ur dig ett antagande? Jag betvivlar inte att statsmakten är beredd att gå ganska långt för att tysta ned något som på allvar skulle kunna skada fundamentala statsintressen men har man verkligen undanröjt någon för att dölja kungens små eskapader? Ytterst tveksamt måste jag säga.

Avslagenheten kring kungens bravader beror nog dessutom snarare på att dessa är helt bagatellartade. Han har ju inte gjort något som inte väldigt många andra män ägnar sig åt. Under sådana omständigheter är det väldigt svårt att skapa en storm.
Citera
2011-10-29, 12:16
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13855970.ab

Nuri Kino blir hotad av kungens kompisar. Det verkar mer och mer som om kungens kompisar ägnar sig åt ren maffiaverksamhet. Gissa vem som är maffiabossen

Detta luktar Cecilia Simmerud (fd Beckroth) lång väg.
Citera
2011-10-29, 12:42
Medlem
Meccans avatar
Vetefan om det här tagits upp i tråden innan men efter att ha sökt "bög" så hittades jag inget liknande.

Mer nedtystat är väl att vår konugs far V Gurra var superbög och dessutom betalade väldigt mycket pengar för att få det soppat under mattan i den så kallade Haijbyaffären (wikipedia). Haijby var ju även en erkänd pedofil som var ertappad med småpojkar nära den gamla kungen. Kan detta kanske påverkat att vår nuvarande kung? Hela familjen är ju minst sagt missanpassad. Kungen är full som satan, allmänt dum och hänger med diktatorer (för att de vet hur man fester?), Silivia är en bitch utan dess like (träffade en tjej som jobbat som servitris för hovet och efter av misstag tappat en tallrik fått betala den) som dessutom verkar botox beroende, Madde söp ordentligt ett tag och var säkert ganska glad i det vita pulveret för att dämpa ångesten, Victoria som är snäll men vek har haft ätstörningar och är gift med en tränare (stor stark karl till skydd mot familjen?) och Carl-Philip är ju likt farfar garderobsbög som försöker motbevisa detta genom att dejta den mest porriga brud han kan hitta medan det av någon anledning är känt i hela bögvärlden att han är homo och hans födelsedag i alla fall brukade firas varje år i dessa kretsar. Bernadotte är minst sagt en pinsam kungafamilj utan historiska rötter till Sverige.
Senast redigerad av Meccan 2011-10-29 kl. 12:44.
Citera
2011-10-29, 13:55
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Om en vanlig socialbidragstagare måste redovisa vilket toapapper han köper, har jag svårt att förstå varför Knugen ska slippa.

Det är så många som slickar hans röv så jag tror inte kungen använder toalettpapper.
Citera
2011-10-29, 14:06
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Detta luktar Cecilia Simmerud (fd Beckroth) lång väg.

Cecilia är en stående återkommande livlina på FB. Så fort något lite suspekt dyker upp ropar folk "Beckroth" som förklaring. Hade hon hunnit med hälften av vad hon blir beskylld för, bara på FB, så hade hon varit en övermänniska av rang. Att Bertil Nordström som verkligen känner kungen väljer att rida på detta faktum känns som en mer självklar förklaring. Men visst, teoretiskt kan det vara en särdeles hemskt konspiration bakom nyss nämnda historia.
Citera
2011-10-29, 14:10
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meccan
Vetefan om det här tagits upp i tråden innan men efter att ha sökt "bög" så hittades jag inget liknande.

Mer nedtystat är väl att vår konugs far V Gurra var superbög och dessutom betalade väldigt mycket pengar för att få det soppat under mattan i den så kallade Haijbyaffären (wikipedia). Haijby var ju även en erkänd pedofil som var ertappad med småpojkar nära den gamla kungen. Kan detta kanske påverkat att vår nuvarande kung? Hela familjen är ju minst sagt missanpassad. Kungen är full som satan, allmänt dum och hänger med diktatorer (för att de vet hur man fester?), Silivia är en bitch utan dess like (träffade en tjej som jobbat som servitris för hovet och efter av misstag tappat en tallrik fått betala den) som dessutom verkar botox beroende, Madde söp ordentligt ett tag och var säkert ganska glad i det vita pulveret för att dämpa ångesten, Victoria som är snäll men vek har haft ätstörningar och är gift med en tränare (stor stark karl till skydd mot familjen?) och Carl-Philip är ju likt farfar garderobsbög som försöker motbevisa detta genom att dejta den mest porriga brud han kan hitta medan det av någon anledning är känt i hela bögvärlden att han är homo och hans födelsedag i alla fall brukade firas varje år i dessa kretsar. Bernadotte är minst sagt en pinsam kungafamilj utan historiska rötter till Sverige.

Det är uppenbart att denna dysfunktionella familj behöver bidrag. Men som så många påpekat är bidragsnivån på tok för hög. Dessutom borde de erbjudas arbetsträning. Fas 3 kanske kan vara något?
Citera
2011-10-29, 14:21
Medlem
citizeninsanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
"Usb-minnen med innehållet i den kapade hårddisken har skickats anonymt till flera personer - bland annat till kungavännen Anders Lettström, som i onsdags överlämnade ett sådant usb-minne till polisen."
Source: http://www.expressen.se/nyheter/1.2606254/nuri-kino-skakad-efter-dataintranget

Är inte detta ett effektivt sätt att sprida någon slags hackervirus?

Att den av kungen officiellt förskjutna vännen Anders Lettström dyker upp i denna soppa var ju en lågoddsare. Min teori är att Anders har en finger med i det smutsiga spelet, igen. Sannolikt tror han att det är ett genidrag att låtsas vara en av mottagarna av ett USB-minne. Anders tänker: "Då tror ju polisen inte att det kan vara jag som ligger bakom att det skickas USB-minnen, fan vad smart jag är".
Citera
2011-10-29, 16:27
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citizeninsane
Att den av kungen officiellt förskjutna vännen Anders Lettström dyker upp i denna soppa var ju en lågoddsare. Min teori är att Anders har en finger med i det smutsiga spelet, igen. Sannolikt tror han att det är ett genidrag att låtsas vara en av mottagarna av ett USB-minne. Anders tänker: "Då tror ju polisen inte att det kan vara jag som ligger bakom att det skickas USB-minnen, fan vad smart jag är".

Jag tror att du har alldeles rätt för dig där! Så ligger det nog till.
Den här historien bevisar åter igen att verkligheten oftast överträffar dikten. Det här är ju helt
sanslöst egentligen!
Gangsterfasoner, intensiva mörkläggningsförsök och fan vet allt.

Det ska verkligen bli intressant att få se den där omtalade dokumentären som alltså vissa
kretsar bävar inför, därav de senaste dramatiska händelserna. För den kommer väl att visas...?

Ja, hoten som framfördes till journalisten ifråga skvallrar onekligen om en viss rädsla hos
somliga herrar ( utgår givetvis från total frånvaro av damer i just det här speciella
sammanhanget...annars är de i högsta grad att räkna med i "soppan", mest i horisontella
ställningar... ) och indikerar dessutom att man förläst sig på dåliga deckare, ty
särdeles raffinerade ter sig knappast formuleringarna vid "hoten", eller vad tycks...?

"Nuri! En liten presentation. Vi är din värsta mardröm, en mardröm du aldrig kommer
att vakna upp ur. Vi har av anonym källa erhållit en mängd information som har
samlats in om dig. Det är allmänt känt att vi avskyr allt du gjort den senaste tiden."

Och så vidare i samma taffliga stil:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13855970.ab
Senast redigerad av Grandioso 2011-10-29 kl. 16:30.
Citera
2011-10-29, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso

Ja, hoten som framfördes till journalisten ifråga skvallrar onekligen om en viss rädsla hos
somliga herrar ( utgår givetvis från total frånvaro av damer i just det här speciella
sammanhanget...annars är de i högsta grad att räkna med i "soppan", mest i horisontella
ställningar... ) och indikerar dessutom att man förläst sig på dåliga deckare, ty
särdeles raffinerade ter sig knappast formuleringarna vid "hoten", eller vad tycks...?

"Nuri! En liten presentation. Vi är din värsta mardröm, en mardröm du aldrig kommer
att vakna upp ur. Vi har av anonym källa erhållit en mängd information som har
samlats in om dig. Det är allmänt känt att vi avskyr allt du gjort den senaste tiden."

Ohh, tänkte han. Har jag fått en egen tråd på Flashback? Låter som en film med Dolph Lundgren skulle spelat onda ryssen i förresten
Citera
2011-10-29, 21:25
Medlem
fredrikdenstores avatar
Borde inte vår "högt avgudade" Knug avsättas med omedelbar verkan? Fan, han beter sig ju som ett veritabelt svin och således gör Sverige till ett åtlöje utomlands. Han borde ersättas med en president.
Citera
2011-10-30, 02:53
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Borde inte vår "högt avgudade" Knug avsättas med omedelbar verkan? Fan, han beter sig ju som ett veritabelt svin och således gör Sverige till ett åtlöje utomlands. Han borde ersättas med en president.

Jag hoppas att du är ironisk. Vem tänker du dig som president? Göran Persson, Mona Sahlin eller kanske Thage G Petersson?

Om ditt inlägg inte var avsett som ironi så är du, ja,.... det kan du kanske tänka själv.
Citera
2011-10-30, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Jag hoppas att du är ironisk. Vem tänker du dig som president? Göran Persson, Mona Sahlin eller kanske Thage G Petersson?

Om ditt inlägg inte var avsett som ironi så är du, ja,.... det kan du kanske tänka själv.

Det är helt klart att han är lika ironisk som du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in