Citat:
Ursprungligen postat av adminmannen
Hade vår kung varit den japanske kejsaren hade han insett sin enda utväg, nämligen självmord. Expressen betalar alltså denna dam för att träda fram, men så länge hon inte nämner hur kungen ser ut under byxorna så litar jag inte på henne. Hon kan säga vad fan hon vill, hovet verkar ju inte kunna det här med skadekontroll just nu.
Kan detta förresten hänga samband med Victorias anorexi. Antingen att sjukdomen skapade lite förvirring i familjen eller att Victoria fick höra talas om pappans affär och blev väldigt upprörd.
De jag pratat med idag säger att kungen aldrig kommer att inguta samma förtroende som innan artikeln idag och att han nu faktiskt måste abdikera till förmån för Victoria
De har ju Nina Eldh som tidigare inte stoppade Jokerns dementi om ryktet om Alzheimer. Vem vill ha Eldhs arbete för den skitlönen de betalar?
Ja, ligger det inte i alla fall hyfsat rätt i tiden. Hakan var ju i en ålder där flickor tror på evig kärlek, så varför inte. Dessutom var väl La Camilla betydligt äldre än de vanliga babesen som agerade kaffeflickor vid de där tillställningarna, och var en mer reguljär alskarinna.
Nu hoppas jag bara att hon ska komma med antydningar att hon gett Knugen något skamligt.