Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Huruvida Markovic är bokens huvudvittne eller ej vågar jag inte uttala mig om då jag, likt kungen, ännu inte haft tid möjlighet att läsa boken men mitt inlägg vände sig mot att du avfärdade hans vittnesmål samtidigt som du verkade tycka att kungens eventuella hallick var ett vittne att ta i beaktande.
Hallick är en person som tar betalt av sina horor för deras utfärdade tjänster
Var har du källan på att Christer Gustafsson är hallick?
Eller går du på skvaller konceptet??
Ja bokens huvudvittne är ju inget dröm scenario direkt , det förstår väl även en svagbegåvad hoppas jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bett
Men vänta nu!
Du är petnoga med att ingen skugga ska falla över Kungen och polisar stenhårt den här skvallertråden - du kanske inte har insett det ännu, men du har en livsuppgift framför dig - efter sådant som du uppfattar som skvaller och avfärdar allt prat om vilka kvinnor Kungen ska ha legat med genom åren, trots att de flesta med 25-års yrkeslivserfarenhet inom hotell och restaurang i 08-området bara nickar instämmande - däribland min syster - och säger "det här är inget nytt, det här känner väl alla till?".
Och samtidigt är du inte alls lika noga med sanningen och med vad som kan/har bevisats när det gäller Mille Markovic och påstår att han är delaktig i klubbmord.
Inser du att du silar mygg och sväljer kameler?
Ett litet tips, mord är mycket allvarligt brott, att bedra sin fru är inte ens något brott.
Ja till skillnad från dig sitter jag inte och leker psykiatriker och ger kungen diagnoser som du ville ha honom i facket ADHD
Jag avfärdar boken , och det ska man göra med den sortens källor
Ett tisps till amatör pyskologen kommer här, och läs gärna ordentligt innan du skriver något till mig
Inblandad skrev jag !!!!!
http://www.realtid.se/ArticlePages/201001/13/20100113160353_Realtid619/20100113160353_Realtid619.dbp.asp?sAction=lk
Kraftig sprängladdning
Samma år hittades en person med koppling till
Mille Markovic död inne i restaurangen, skjuten genom huvudet under vad som verkade vara rysk roulett med en revolver.
Strax innan hade också en kraftig sprängladdning exploderat utanför restaurangens entré.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2197403/okand-torped-huvudkalla-i-boken-om-kungen