2012-11-19, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Det roliga med ovanstående person och andra feminister är att när det pratas om vita kristna män, t.ex amerikaner, så är dessa så hemska och vidriga när de förespråkar aborter. Men när det gäller muslimer och allt som de håller på med inom islam, ja då är det plötsligt viktigt att påpeka att "vi har religionsfrihet i Sverige"!

Sorry, kanske lite Off Topic, var bara ett tillägg till mitt förra inlägg

Är inte feminist?- och jag är inte muslim?, HAHAHA så jävla löjligt och ignorant att bara anta . Sedan så är jag för abort... och jag kritiserar inga religioner. Det här var nog det mest korkade jag någonsin läst
Citera
2012-11-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Har 'dejtat' 2 snygga feminister en gång i tiden (ja de var minst lika sexuella som andra tjejer, men nä ej samtidigt) Men visst, generellt sett stämmer det ju att feminister inte ses som några skönheter, knappt ens 'normalsöta'. Där kommer mina teorier in i bilden: Eftersom vi män kan vara grymt fjäskiga inför snygga tjejer, så upplever de också att de behandlas bättre (vad som sker inför grabbgänget är en annan sak), de får därmed en mer positiv bild av män. Eller troligen har de både bra och dåliga erfarenheter. Men den där 'fula' tjejen bryr sig nästan ingen i, vilket kanske tolkas som att de blir mer orättvist behandlade när de blir ignorerade av männen. De får helt enkelt inte samma behandling som de snygga vi fjäskar för, och det borde rimligtvis också påverka deras intryck av män. För jag tror ju inte att osnygga har en 'feministgen' så det känns som en mer orimlig förklaring, vi påverkas alla av egna erfarenheter. Tror dock att denna påverkan sker omedvet.
jag håller med dig, alla feminister klär sig inte o gör som dom gör av samma anledning, så det sker ju av olika anledningar.
Citera
2012-11-19, 20:35
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjita
HAHA vad fick dig att börja gråta ....? , Vem har sagt att allt de där jag skrev är något jag tycker?, haha du frågade att du ville veta och jag sa massa orsaker jag trodde beror på det. Haha lilla gubben... lilla du, jag syftade inte på slavar som i exakt slavar- därför jag skrev ¨slavar¨, syftade på hur kvinnorna har genom tiden varit slavar åt män etc etc. Jaha vi är biologiskt underlägsna...? och det är därför det är du som sitter och ¨gråter¨ för minsta lilla och slösar din tid och ¨intelligens¨¨på att gissa dig fram till varför feminister gör/klär sig som dom gör, när det är så enkelt att en korkad kvinna som mig som är tydligen biologiskt underlägsen och är usel på sport(har tränat boxning sen jag var 10) kan fatta att de är så att alla feminister är individer som har sina egna orsaker till varför dom väljer att klä sig och göra som dom nu gör?.. .

Kvinnor är de facto biologiskt underlägsna. Finns inget som tyder på annat. Rent fysiskt är män starkare och tillhör eliten av samhället. Kom inte säg att kvinnor varit "slavar" sen urminnes tider. Det beror på en biologisk underlägsenhet vad annars? Du får gärna berika mig vad du anser ha gjort att kvinnnor har haft underlägsen ställning sedan urminnes tider. Jag gissar mig inte fram varför feminister klär sig fult- jag upplyser andra och delar med mig av min kunskap och mina erfarenheter. Jag har inte gråtit när jag besökt den här tråden. Sen att du har boxat sedan 10 års ålder skiter jag runt ut sagt blankt i. Man kan inte hänvisa till enskilda individer när snackar generaliseringar.
Citera
2012-11-19, 23:08
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojjita
Är inte feminist?- och jag är inte muslim?, HAHAHA så jävla löjligt och ignorant att bara anta . Sedan så är jag för abort... och jag kritiserar inga religioner. Det här var nog det mest korkade jag någonsin läst

Vad får dig att tro att jag pratar om dig? Har du hybris?
Citera
2012-11-20, 07:55
Medlem
Sliparns avatar
fula brudar med äckliga fittor blir feminister för att de vill få respekt av "manliga svin" för att de aldrig fått det tidigare.
Citera
2013-02-17, 19:01
Medlem
meganegerdases avatar
GÖTT att det fanns en sån här tråd! Såg en bild på en grupp unga vänsterpartister som har tränat feministiskt självförsvar i helgen (vafan?! kan det inte bara heta självförsvar?!).

De är, som tråden säger, inte speciellt snygga....

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/857055_10151527776442704_283579036_o.jpg
Citera
2013-02-17, 20:08
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
Ett stort problem är den stora armen av gamla skrynkliga klimakterietanter vars ungar har flyttat hemifrån och skilsmässan är klar. De är 40+ och det har sjunkit in att de har 40 meningslösa år kvar att leva och ingen ung vacker man kommer någonsin vända huvudet efter dom igen. De har inga intressen eller hobbys. Det går mellan uppdrag granskning på tv och expressen vid köksfönstret där de retar upp sig på allt utanför fönstret, i expressen och på uppdrag granskning. Sen sitter de i telefonen resten av kvällen med andra tanter i samma situation och trissar upp varandra och får allting till att vara mannens fel. Om dessa kärringar kunde skaffa livsbejakande intressen som tennis, segling, golf eller vad som helst så skulle många mansanklagande konspirationer aldrig skapas. Alternativt om de bara kunde dö

Ovanstående är en klarsynt analys av roten till de flesta problem vi har i dagens Sverige. Väl skrivet!
Citera
2013-03-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingermanlandia
Hur man identifierar en feminist!

Jag märkte i min tidigare tråd att det verkar finnas ett intresse av att kunna identifiera feminister. Det är bra att kunna för att snabbt kunna utesluta dom snabbt ur samhället och sociala cirklar. Jag tänkte därför dela med mig av mina egna erfarenheter samt fakta jag hittat. Jag är ingen expert så fyll på listan så mycket det går med era egna knep med mer.

Det bör påpekas att allt nedanstående gäller riktiga feminister, en del är det bara för det är politiskt mode och inte riktigt förstår vad det egentligen är. Dessa personer är i regel yngre och följer någon subkultur, är ibland även män. Dessa bör inte betraktas som feminister då dom helt enkelt bara är dumma i huvudet t.ex. bild.

#1 - Dom är i regel kortklippta
Feminister saknar känsla för stil och vill se mer maskulina ut, därför väljer dom ofta att klippa sig i korta frisyrer t.ex. bild.

#2 - Dom är i regel tjocka (i bästa fall knubbiga)
Feminister är ofta deprimerade och har därför dåliga matvanor, dom unnar sig gärna det där lilla extra som ger några extra kilon t.ex. bild.

#3 - Dom är kommunister (i bästa fall vänsterlagda)
Feminism är en vänsterideologi, därför förespråkar dom även saker som fri invandring och bidrag till alla med mer.

#4 - Dom är ofta rödhåriga
Feminister färgar ofta håret rött av någon anledning t.ex. bild.

#5 - Orakade med mycket hår i armhålorna
Som kvinna så rakar man sig bara om man är förtryckt, därför rakar sig inte feminister. Många feminister är därför lika håriga som män t.ex. bild.

#6 - Dom har ofta glasögon
Feminister har inte förstått att man kan ha linser, sen så är inte utseendet deras starka sida.

#7 - Singel och inga vänner
Pågrund av deras negativa attityd till allt och ständigt gnällande så har dom självklart ingen partner. Dom har väldigt sällan vänner också, har dom det så är dom i regel det svarta fåret.

#8 - Använder rött läppstift
Feminister gillar färgen rött och har därför gärna rött läppstift, det ger mer uppmärksamhet t.ex. bild.

#9 - Lågutbildade
Feminister är i regel lågutbildade och jobbar därför med lågkvalificerade arbeten som städning. Därför är saker som löneskillnader en av deras hjärtefrågor. Detta är även anledningen till att dom söker sig till politik, där kan även obegåvade personer kan tjäna pengar.

#10 - Väldigt oattraktiva i övrigt
Man kan lätt se utifrån ovanstående punkter att en feminist inte är speciellt attraktiv t.ex. bild.

#11 - Dom har skiljt sig minst 1 gång
Feminister är inte bra på detta med relationer, är dom äldre så har dom i regel skiljt sig minst 1 gång.

#12 - Dom använder smink
Detta kan verka motsägelsefullt och det är det men dom måste på något sätt minska på fulheten.

#13 - Dålig självförtroende och deprimerade
Dom klandrar ständigt alla andra för sina problem, därför har dom inga vänner eller partner. Detta gör dom deprimerade och pessimistiska, dom tar ofta mediciner regelbundet.

#14 - Otrevliga mot män och överlägsen attityd mot vänner
Dom gillar inte män då dessa på något vänster är anledningen till alla deras problem. Dom har en överlägsen attityd mot sina vänner och försöker ständigt tvinga på dom sin extremism.

Uppfyller en person 3 punkter på denna skala (3 poäng) så är denne troligtvis feminist, uteslut personen omedelbart. Får en person full pott så är denne ett nationellt hot och du har rätt att göra allt i din makt för att motarbeta personen.

Detta stämmer till 99% alltid in. Hur kan det komma sig att så fort en tjej är feminist/vegetarian/vänster så är de alltid fula, alltid konstiga utstickande frisyrer, inga pengar och saknar vettig utbildning? Är det mest misslyckade personer som dras till dessa idéer?
Citera
2013-03-05, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Effiestonem
Nja, finns snygga feminister också. Faktiskt.

Jasså vilka då? De som har blivit överkörda av ångvält eller?
Citera
2013-03-05, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
GÖTT att det fanns en sån här tråd! Såg en bild på en grupp unga vänsterpartister som har tränat feministiskt självförsvar i helgen (vafan?! kan det inte bara heta självförsvar?!).

De är, som tråden säger, inte speciellt snygga....

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/857055_10151527776442704_283579036_o.jpg

Nu inser jag vart orchernas honor i Sagan om ringen håller hus.
Citera
2013-05-02, 00:56
Medlem
Probelimes avatar
Varför är alla feminister fula?

Varför är ca 90% av alla feminister fula?
Är det bara fula tjejer som blir feminister eller gör feminismen dom omedvetet förfaller för de slutar duscha, raka sig och ta hand om sig själva rent skönhetsmässigt.
Citera
2013-05-02, 00:58
Medlem
Fräsch och ny spaning, detta har du funderat på länge va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in