Hur man identifierar en feminist!
Jag märkte i min tidigare tråd att det verkar finnas ett intresse av att kunna identifiera feminister. Det är bra att kunna för att snabbt kunna utesluta dom snabbt ur samhället och sociala cirklar. Jag tänkte därför dela med mig av mina egna erfarenheter samt fakta jag hittat. Jag är ingen expert så fyll på listan så mycket det går med era egna knep med mer.
Det bör påpekas att allt nedanstående gäller riktiga feminister, en del är det bara för det är politiskt mode och inte riktigt förstår vad det egentligen är. Dessa personer är i regel yngre och följer någon subkultur, är ibland även män. Dessa bör inte betraktas som feminister då dom helt enkelt bara är dumma i huvudet t.ex.
bild.
#1 - Dom är i regel kortklippta
Feminister saknar känsla för stil och vill se mer maskulina ut, därför väljer dom ofta att klippa sig i korta frisyrer t.ex.
bild.
#2 - Dom är i regel tjocka (i bästa fall knubbiga)
Feminister är ofta deprimerade och har därför dåliga matvanor, dom unnar sig gärna det där lilla extra som ger några extra kilon t.ex.
bild.
#3 - Dom är kommunister (i bästa fall vänsterlagda)
Feminism är en vänsterideologi, därför förespråkar dom även saker som fri invandring och bidrag till alla med mer.
#4 - Dom är ofta rödhåriga
Feminister färgar ofta håret rött av någon anledning t.ex.
bild.
#5 - Orakade med mycket hår i armhålorna
Som kvinna så rakar man sig bara om man är förtryckt, därför rakar sig inte feminister. Många feminister är därför lika håriga som män t.ex.
bild.
#6 - Dom har ofta glasögon
Feminister har inte förstått att man kan ha linser, sen så är inte utseendet deras starka sida.
#7 - Singel och inga vänner
Pågrund av deras negativa attityd till allt och ständigt gnällande så har dom självklart ingen partner. Dom har väldigt sällan vänner också, har dom det så är dom i regel det svarta fåret.
#8 - Använder rött läppstift
Feminister gillar färgen rött och har därför gärna rött läppstift, det ger mer uppmärksamhet t.ex.
bild.
#9 - Lågutbildade
Feminister är i regel lågutbildade och jobbar därför med lågkvalificerade arbeten som städning. Därför är saker som löneskillnader en av deras hjärtefrågor. Detta är även anledningen till att dom söker sig till politik, där kan även obegåvade personer kan tjäna pengar.
#10 - Väldigt oattraktiva i övrigt
Man kan lätt se utifrån ovanstående punkter att en feminist inte är speciellt attraktiv t.ex.
bild.
#11 - Dom har skiljt sig minst 1 gång
Feminister är inte bra på detta med relationer, är dom äldre så har dom i regel skiljt sig minst 1 gång.
#12 - Dom använder smink
Detta kan verka motsägelsefullt och det är det men dom måste på något sätt minska på fulheten.
#13 - Dålig självförtroende och deprimerade
Dom klandrar ständigt alla andra för sina problem, därför har dom inga vänner eller partner. Detta gör dom deprimerade och pessimistiska, dom tar ofta mediciner regelbundet.
#14 - Otrevliga mot män och överlägsen attityd mot vänner
Dom gillar inte män då dessa på något vänster är anledningen till alla deras problem. Dom har en överlägsen attityd mot sina vänner och försöker ständigt tvinga på dom sin extremism.
Uppfyller en person 3 punkter på denna skala (3 poäng) så är denne troligtvis feminist, uteslut personen omedelbart. Får en person full pott så är denne ett nationellt hot och du har rätt att göra allt i din makt för att motarbeta personen.