2010-05-07, 19:28
Medlem
Colonials avatar
Jag ser Flashback som en viktig del av demokratin där PK-etablissemangen och populistiska politiker kan ställas mot väggen. En motvikt till ett samhälle där man tyvärr inte får tycka vad man vill.

Är det därför inte viktigt att marknadsföra Flashback för att locka hit fler? Förslagsvis kan man genom tillexempel reklamintäkter fixa några duktiga lobbyister och marknadsstrateger.

Tankar?
Senast redigerad av Colonial 2010-05-07 kl. 19:37.
Citera
2010-05-07, 19:32
Medlem
Är det inte nog med odrägligt drägg här redan? (medveten om att det är lätt att räkna in mig i den kategorin)
Bra medlemmar söker sig till sidan av sig själva misstänker jag. Packet som kommer om man berättar om "den jättehäftiga sidan flashback" litar jag inte på.
Citera
2010-05-07, 19:32
Medlem
Sightnesss avatar
FB ska vara underground.
Citera
2010-05-07, 19:39
Medlem
Citat:
Jag ser Flashback som en viktig del av demokratin där PK-etablissemangen och populistiska politiker kan ställas mot väggen. En motvikt till ett samhälle där man tyvärr inte får tycka vad man vill.

Är det därför inte viktigt att marknadsföra Flashback för att locka hit fler? Förslagsvis kan man genom tillexempel reklamintäkter fixa några duktiga lobbyister och marknadsstrateger.

Tankar?

FB får riktigt bra gratisreklam i media redan (va exempelvis med i metro for inte alls för många veckor sedan)

Jag tror att de som vill hittat hit redan har eller kommer förr eller senare oavsett mängden reklam.
Citera
2010-05-07, 19:40
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Tycker absolut inte det ska marknadsföras.
Citera
2010-05-07, 19:41
Medlem
Colonials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baba-Jaga
Är det inte nog med odrägligt drägg här redan? (medveten om att det är lätt att räkna in mig i den kategorin)
Bra medlemmar söker sig till sidan av sig själva misstänker jag. Packet som kommer om man berättar om "den jättehäftiga sidan flashback" litar jag inte på.

Vad är det som gör människor man lockar till Flashback mindre trovärdiga än de som hittar hit via en länk eller via en sökning på något på google?

Citat:
Ursprungligen postat av Sightness
FB ska vara underground.

Vad är motiveringen? På vilket sätt är det "underground" nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Meany20
FB får riktigt bra gratisreklam i media redan (va exempelvis med i metro for inte alls för många veckor sedan)

Jag tror att de som vill hittat hit redan har eller kommer förr eller senare oavsett mängden reklam.

Själv tror jag extremt få hittar hit via gratisreklamen. Folk fattar oftast inte vad det är för något
Citera
2010-05-07, 20:02
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
FB ska vara underground.

Tycker du forumet är underground för tillfället med 399 101 medlemmar? Det är väl bättre att marknadsföra och få hit både skit och bra medlemmar för att sedan kunna sålla genom moderatorerna?

Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Tycker absolut inte det ska marknadsföras.

Varför inte?
Citera
2010-05-07, 20:17
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Citat:
FB ska vara underground.
Sveriges största forum känns knappast underground.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in