2009-12-15, 15:17
Medlem
Zwerchstands avatar
Det gör jag med, men vet ock svaret på frågan. Tips: Det finns fler inlägg än ditt & det som möjliggjorde ditt.
Citera
2009-12-15, 15:32
Medlem
Capys avatar
håller helt med ts
Citera
2009-12-15, 23:38
Medlem
Dubbelsylts avatar
Vilket trams ärligt talat. Att delforumen under "Nätapotek och drogshoppar" var dödfödda innan de skapats kunde jag ha förutspått redan under Nostradamus tid. Var är de 30-talet trådar som berättigade deras existens?

Ur min tjocktarm kan jag prutta ur fler trådar som handlar om [ett så historiskt viktigt media som] radio än vad jag kan hitta trådar som handlar om shoppar som säljer flödder.
Citera
2009-12-15, 23:43
Medlem
orkarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt
Vilket trams ärligt talat. Att delforumen under "Nätapotek och drogshoppar" var dödfödda innan de skapats kunde jag ha förutspått redan under Nostradamus tid. Var är de 30-talet trådar som berättigade deras existens?

Ur min tjocktarm kan jag prutta ur fler trådar som handlar om [ett så historiskt viktigt media som] radio än vad jag kan hitta trådar som handlar om shoppar som säljer flödder.
Den avgränsningen skedde av administrativa orsaker, snarare än ett enormt intresse.
Citera
2009-12-15, 23:48
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Lite OT kanske:

Men är det bara jag som anser att det börjar bli lite väl mycket forum på FB?

Något som jag tänkt på är sport, skulle vara så mycket lättare att navigera om alla dessa extremsport, motorsport, fotboll etc. låg under ett forum som hette Sport och där i så hade man dessa som underforum. Eller är det modereringen som blir svår då, eller varför är det som det är?
Citera
2009-12-16, 09:05
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelsylt

Kravet på 30 trådar finns för att visa Admin att ett behov faktiskt finns och att det inte bara är en allmän önskning från en eller ett fåtal användare. Vad det gäller 'Nätapotek och drogshopar' så såg Admin och moderatorer det behovet utan att behöva övertygas med hjälp av en 30-punkterslista.
Citera
2009-12-20, 10:57
Medlem
erikbes avatar
Ett radioforum här på FB har jag också saknat länge. Ett forum där man kan kommentera det som har sagts eller som sägs på radio just i detta nu. Program som P3 Dokumentär och Sommar i P1 exempel ger ju upphov till många frågor.
Citera
2009-12-20, 14:45
Medlem
barnets avatar
Det finns inga rimliga argument mot ett radio-forum eftersom samtliga massmediala kanaler i övrigt är representerade.
Citera
2009-12-20, 20:49
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Det finns inga rimliga argument mot ett radio-forum eftersom samtliga massmediala kanaler i övrigt är representerade.
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20328765&postcount=5

Rättvisa är inget argument i det här fallet.
Citera
2010-05-07, 00:24
Medlem
Plutuss avatar
Förslag till nytt underforum: Radiokanaler och radioprogram

Kommer här med ett förslag till ett nytt underforum till kulturforumet.

Sökningar med orden webradio, radiokanal och radioprogram ger många träffar och träffar på många olika forum.

Det känns onödigt att blanda radioprogramdiskussioner med radiotekniska diskussioner i Radiokommunikation (om det är där alla ”radio”-diskussioner ska föras?) samtidigt som många andra trådar som rör radiokanaler och radioprogram finns utspridda över hela forumet.

Underlag, behov och intresse finns som sagt.
Senast redigerad av Plutus 2010-05-07 kl. 00:27.
Citera
2010-05-07, 00:26
Medlem
julsmutss avatar
Håller med! Finns många riktigt bra/intressanta radioprogram att diskutera och rekommendera. Underforum för radiokanaler och radioprogram 2010!
Citera
2010-05-07, 00:30
Medlem
_abous avatar
Ja, det skulle kanske kunna vara nått.
En annan variant är att lägga till radiodiskussioner till TV-delen, men det blir kanske rörigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in