2004-04-01, 15:58
Medlem
Hejsan.

Råkade av en händlese komma in på flashback.se innan idag och såg att forumet fungerade igen. Av ren nyfikenhet, hur länge har det varit uppe sen det stängdes ner på grund av banners om piratkort, eller vad det nu var.

Tack på förhand.
Citera
2004-04-01, 16:10
Medlem
L_BRUCEs avatar
Det står på www.flashback.se har jag för mig.
Citera
2004-04-01, 17:17
Medlem
phreakdentas avatar
Flashback öppnade igen någon gång under sommaren 2003.
Citera
2004-04-01, 21:16
Medlem
Raazs avatar
har ju stått i FNA hur många gånger som helst, hur kan det komma sig att det finns människor som inte läser detta ypperliga nyhetsbrev?
Citera
2004-04-01, 21:37
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
har ju stått i FNA hur många gånger som helst, hur kan det komma sig att det finns människor som inte läser detta ypperliga nyhetsbrev?

Hur kan det komma sig att det finns personer som inte tittar till Flashback åtminstone en gång per vecka när det legat nere en tid?

Svaret är CP Kalle!
Välkommen tillbaka, tror jag.
Citera
2004-04-02, 01:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CP Calle
Hejsan.

Råkade av en händlese komma in på flashback.se innan idag och såg att forumet fungerade igen. Av ren nyfikenhet, hur länge har det varit uppe sen det stängdes ner på grund av banners om piratkort, eller vad det nu var.

Tack på förhand.

Grattis, gubben.
Citera
2004-04-02, 23:34
Medlem

Hur kan det komma sig att det finns folk som inte läser Dagens Nyheter, eller Aftonbladet? Det kanske inte intresserar dem, eller så vet de inte om att tidningen finns. De kanske inte har någon som berättar för dem om dessa, vad ska man säga, ypperliga tidningar.

Jag slutade att kolla till Flashback när det lades ner, det verkade ganska allvarligt, så jag antog att det inte var tal om att forumet skulle läggas upp igen.

Svaret är CP Kalle!

Calle, med ett 'C', stavas det helst. Och tack, känns bra att vara tillbaka.

Eder,
Calle
Citera
2004-04-03, 00:40
Bannlyst
Välkommen tillbaka Calle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem