2010-05-22, 11:12
Medlem
Krehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regndroppe
Har själv blivit "outad" och (beklagligen) fått en viss hotbild mot mig, det känns sådär. Ingenting konkret som hänt än dock. Den som lever får se...

Länk?
Citera
2010-05-22, 11:14
Medlem
Amagadwats avatar
Om du håller dig till normala ämnen och normala svar så är det väl ingen som bryr sig ett skit.
Citera
2010-05-22, 13:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kreh
Länk?

Är du nyfiken?
Citera
2010-05-22, 16:10
Medlem
groils avatar
Om man outar någon så kommer admin tillsammans med mods från Träning, droger och militär hem till personen och ställer det till rätta.

Eller menade TS att någon som har blivit outad som har råkat illa ut eller liknande?

Det enda jag kan tänka på var någon snubbe i fildelning som mer eller mindre outade sig själv och där med fick en smäll på tåget eller liknande.
Citera
2010-05-22, 17:19
Medlem
epost72s avatar
Fråga Bernardo123 självoutad, ja kanske men maken till skitiga FB-medlemmar som bidrog i det fallet har jag aldrig tidigare skådat. Tack och lov blev många bannlysta i den härvan.
Citera
2010-05-22, 19:29
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Är du nyfiken?
Det kan du ge dig fan på att en del rötägg är...
Kreh efterfrågar en länk till inlägget där du blev outad, vad Kreh med sin klena hjärnkapacitet inte kan förstå är att dessa inlägg raderas pga 1.06.
Nu vet jag inte om du någonstans råkat självouta dig men i vilket fall så kan jag räkna upp många djur som står högre i rang än dessa avskum som inte verkar ha någon annan uppgift än att publicera/forska i identitet på medlemmar, att dessa avskum gör det med stolthet gör det hela ännu sjukare.
Citera
2010-05-22, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Det kan du ge dig fan på att en del rötägg är...
Kreh efterfrågar en länk till inlägget där du blev outad, vad Kreh med sin klena hjärnkapacitet inte kan förstå är att dessa inlägg raderas pga 1.06.
Nu vet jag inte om du någonstans råkat självouta dig men i vilket fall så kan jag räkna upp många djur som står högre i rang än dessa avskum som inte verkar ha någon annan uppgift än att publicera/forska i identitet på medlemmar, att dessa avskum gör det med stolthet gör det hela ännu sjukare.

Har inte "självoutat" mig, däremot finns det i alla fall två trådar som helt eller delvis behandlar mig, varav en som råkar ge tillgång på bilder etc. (ej tillsammans med användarnamnet i just tråden, men man kan ta reda på det ganska lätt). Fick ett mail från en person om det för någon natt sedan (som inte hade kopplat det innan), trådarna går inte att stängas ner eftersom de inte framgår en jättetydlig koppling, men de ligger ganska uppenbart där och skräpar... olyckligtvis.
Citera
2010-05-22, 20:03
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Har inte "självoutat" mig, däremot finns det i alla fall två trådar som helt eller delvis behandlar mig, varav en som råkar ge tillgång på bilder etc. (ej tillsammans med användarnamnet i just tråden, men man kan ta reda på det ganska lätt). Fick ett mail från en person om det för någon natt sedan (som inte hade kopplat det innan), trådarna går inte att stängas ner eftersom de inte framgår en jättetydlig koppling, men de ligger ganska uppenbart där och skräpar... olyckligtvis.
Du förstår andemeningen i mitt inlägg. Det finns som sagt idioter överallt som bara letar efter möjligheter att outa medlemmar. En jävligt tråkig trend med FB.
Citera
2010-05-22, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Du förstår andemeningen i mitt inlägg. Det finns som sagt idioter överallt som bara letar efter möjligheter att outa medlemmar. En jävligt tråkig trend med FB.

Förstår vad du menar, visste dock själv att det bara var en tidsfråga innan identiteten skulle bli röjd för min del...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in