2010-05-05, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Vilket idioterna borde lärt sig vid det här laget.

Shululu.

Peace bre, blood in blood out.

Höörudu, i konungariket Sverige så pratar vi svenska. Är du förortssvensk eller annan häftig wannabe så lägg av med det där idiotsnacket. Tror du att du får något vettigt jobb genom att prata konstigt importsnack?
Shululu, bre, vafan är det för jävla blattelianska? Jag sitter tamefan i en skyddad verkstad som stör mig på blattelianska "kompis", men nu måste jag fan ut och röra mig i det kära Sverige igen och se vad som hänt de senaste åren, det här är bedrövligt.

OnT: Hoppas du trollar, för annars är du en tveksam vän. Han ringer och berättar hur dålig han är och du vänder dig hit istället för att få reda på var han är och vidarebefordra detta till 112? Att han i förvirringen kanske inte vill ha ambulans ska man ju fullständigt skita i om han dragit tunga grejer, att få åka lite ambulans är ju inte direkt något en pundare med lite rutin gråter länge över, ej heller lite snack med polisen då de torde vara vana.
Citera
2010-05-05, 23:08
Medlem
Ring nu innan det är för sent . Du kommer att ångra dig att du inte ringde om han skulle dö
Citera
2010-05-05, 23:09
Medlem
Tdk-rs avatar
Nu igen?

Var ju fan inte länge sedan en dåre gjorde precis samma sak, vilket slutade i att snubben dog om jag inte minns fel
Citera
2010-05-05, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Penetreight
Jävla troll, finns ingen människa som skriver på ett forum före än att ringa 112 i det här läget. Annars får du gärna definiera "Håller på att dö".

Hoppas han dör säger jag.
Du har tydligen missat de otaliga tidigare likanade trådar där folk faktiskt dött? Idiot.
Citera
2010-05-05, 23:11
Bannlyst
Hoppas han klarar sig!
Citera
2010-05-05, 23:15
Medlem
Quixotes avatar
Häll lite kallt vatten längs ryggraden på honom för att se om han reagerar. Det brukar pigga upp de flesta.
Citera
2010-05-05, 23:19
Bannlyst
Ring 112!
Citera
2010-05-05, 23:20
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tdk-r
Nu igen?

Var ju fan inte länge sedan en dåre gjorde precis samma sak, vilket slutade i att snubben dog om jag inte minns fel

Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Du har tydligen missat de otaliga tidigare likanade trådar där folk faktiskt dött? Idiot.

Ledsen för offt, men har någon av er möjlighet att länka någon av dessa trådar ni pratar om?
Citera
2010-05-05, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Ledsen för offt, men har någon av er möjlighet att länka någon av dessa trådar ni pratar om?

På sida 3 har det länkats. Läs tråden.
Citera
2010-05-05, 23:23
Medlem
Dags för lite uppdatering TS...
Håller iaf tummarna för din vän. Gött att du ringde!
Citera
2010-05-05, 23:24
Medlem
Blond86s avatar
Var i Norrland sitter han?
Citera
2010-05-05, 23:24
Medlem
Alltså läser ni ens tråden?

Han har redan ringt 112 men inget verkar hända och han är 50 mil från kompisen. Han kan inte ge honom en slap, eller hälla kallt vatten längs ryggraden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in