Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-05-06, 10:07
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Tror ni verkligen han puttade henne lite och sprang? Han slog väl ihjäl henne i panik och försöker nu rädda det som räddas kan.

Nej jag tror inte han puttade henne och sprang, därför jag länka till bilden för att visa på teorins svaghet.
Citera
2010-05-06, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Nej jag tror inte han puttade henne och sprang, därför jag länka till bilden för att visa på teorins svaghet.

Kanske blev hon puttad väldigt många gånger..
Citera
2010-05-06, 10:12
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fukk-Fejs
Hon VAR gravid

(dödssäker källa)

Ja vi får väl se. Vet inte om jag bara kan ta dig på orden när du slänger ur dig att du har en, inom parantes, "dödssäker källa".

Berätta gärna lite mera utförligt om hur du vet detta om du vill att vi ska tro på dig!
Citera
2010-05-06, 10:12
Medlem
Alltså är det någon som med säkerhet KAN säga vem GM är? Inga jävla Spekulationer.

Varför inledde Polisen en förundersökning om mord redan igår morse?
Hon var ju "bara" försvunnen då. Eller sätter Polisen alltid igång utredning om Mord när en person vart borta 1 dygn? För pojken kom ju inte in till Polisen förrän senare under dagen. 14,30 typ om jag inte minns fel. Eller var det 16,30?

Dom måste ju haft någon misstanke eller känsla över något!

Hemskt är det iallafall.

Alla tankar till hennes familj!
Citera
2010-05-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Vad har du fått det ifrån?

Ett inlägg i början av tråden säger det. Eller rättare sagt en person påstår det.
Citera
2010-05-06, 10:14
Medlem
Fukk-Fejss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HectorPi
Ja vi får väl se. Vet inte om jag bara kan ta dig på orden när du slänger ur dig att du har en, inom parantes, "dödssäker källa".

Berätta gärna lite mera utförligt om hur du vet detta om du vill att vi ska tro på dig!

Kan inte säga mer,men att det är sant lovar jag!
Kommer komma ut så småningom.
Citera
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Ja, eller hur? Man blir så äcklad av alla gamarna som bara går in i människor bloggar, BDB, Facebook o dyl och sedan kommenterar härinne om brottsoffret var wt eller inte. Eller kanske en underbegåvad fjortis som umgicks med kulturberikare.
Vad är problemet? Dom har ju själva valt vad de vill lägga upp på Facebook osv. och därmed godkänt det för allmän beskådan. Vill man inte att folk ska veta vad man har för sexvanor så offentliggör man dem inte.

Citat:
Det är samma sak varenda gång det händer något. Asgamarna på Flashback skall först misskreditera brottsoffret och dennes familj. Det är väl för i helvete inte såna saker som är relevanta när någon blivit mördad.
Att snoka och vilt spekulera är inte detsamma som att misskreditera. Och allt info är relevant eftersom ju mer man vet, desto mer kan man spekulera. Sedan tror jag att du drar för stora växlar av spekulation, det är ju inte så att alla som läser här per automatik tar det för absolut sanning om någon på Flashback dömer ut någon som en "typisk fjortis" eller dyl. bara för att vederbörande har läst ett inlägg på BDB och vill runka av tangentbordet. Det är trots allt Flashback vi talar om här, folk borde fan få hem ett saltkar på posten när de reggar...
Citera
Medlem
Enligt Jagger, moderator på Svenska mord:

Personuppgifter Offer:

Personnummer: 1993-11-08-2466
Namn: Beatrice Ellenore Therese Fredriksson
Gatuadress: Västra Bergsgatan 9 B
Postnr och ort: 724 60 Västerås
Kommun: Västerås
Län: Västmanlands län

Personuppgifter GM.

Personnummer: 1993-12-25-0476
Namn: Barzan Kamal Othman Khoshnaw
Gatuadress: Liegatan 25
Postnr och ort: 724 67 Västerås
Kommun: Västerås
Län: Västmanlands län
Citera
2010-05-06, 10:18
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Det är väl just som du säger. Putta. Det låter ju inte så farligt, det låter som nåt vi alla skulle kunna göra i en pressad situation. Låter mycket bättre än att säga att man dunkat någon i ansiktet med en knytnäve. Nej, "jag bara puttade och hon föll illa". Känns som man hört den förr..

Det här är sån bullshit:

Han mådde såååå dåligt att han väntade vaddå, 17-18 timmar innan han sa till någon var hon fanns?

Och sååååå dåligt att han var tvungen att skicka fake-sms för att skjuta över skulden på nån annan (somalier??).

Detta är så DJÄVLA smutsigt, samma med knivmordet i Länsmansgården i GBG, GM säger att han "knuffade" offret (som hade UPPREPADE knivskador i rygg OCH mage). Det värsta där är att nån i tråden verkligen började oja sig om att det var tragiskt mord och att det kunde undvikits så lätt så lätt. Vet inte om personen möjligen var ironisk men det visar ju på att en djävla massa folk faktiskt går PÅ GMs undanflykter såfort dom är under 18/20/25/30/whatever folk i fråga tycker är gränsen för "vuxen".

Krossa GMs undanflykter och ge dom hårdare straff för dom skyller ifrån sig!!
Citera
2010-05-06, 10:18
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divann

Varför inledde Polisen en förundersökning om mord redan igår morse?

Var har du läst det? I Västerås lokaltidning står det så här:

Citat:
....
Efter förhöret anhölls pojken, misstänkt för mord.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.823405--pappa-jag-ar-jatteradd-
Citera
2010-05-06, 10:21
Medlem
Mayitos avatar
Enligt Aftonbladet (papper) så löd smset att tjejen var jagad av två somalier.
Citera
2010-05-06, 10:22
Medlem
TheToothpicks avatar
Alltså är det BKOK, som är GM. Barzan Kamal Othman Khoshnaw.
Nu borde det vara rätt lätt för folk att ordna fram bilder på denne osv.

Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Och sååååå dåligt att han var tvungen att skicka fake-sms för att skjuta över skulden på nån annan (somalier??).

Förresten, har jag missat något? Vad är detta med fake-sms?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in