2013-01-06, 18:35
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinoRojo

Fattar inte heller varför produktionsbolagen inser vilken källa till fantastisk underhållning Dawkins är, men det är kanske så att de inser att han är omöjlig att ha med eftersom han blir utslängd varenda gång. Jag hade gärna sett honom i vilket programformat som helst: dokusåpa där han är enväldig och evig härskare, talkshow, dokumentärserie om hans liv etc. Oerhört fascinerande person på alla sätt. Han är trash-tv:s onde Messias.

Misstänker att detdär spärrmongot kan vara ganska svårhanterlig även för produktionsbolaget och inte så lätt att jobba med.
Citera
2013-01-08, 00:06
Medlem
Hahahah!

Titta på honom bara: http://www.youtube.com/watch?v=ddZHDxy8kcg

-Jag heter Torla.
-Bättre kan vi.
-Tack.
-Jag är väldigt törstig, just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=bNziLRF8woI

Sebastian Dawkins
Senast redigerad av 04052537 2013-01-08 kl. 00:32.
Citera
2013-01-10, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Jag håller helt med. Han är en guldklimp i dokusåpavärlden. Helvete vad jag skrattade när jag såg honom i början på 2000-talet. Det gick från att nästan vara sovtv till att bli riktigt roligt. En riktig legend som sagt. Sedan blev han kickad och Farmen blev tråkigare igen. Hur tänkte dom?
Ja, Dawkins är lite av ett geni. Finns ingen dokusåpadeltagare som ens kommer i närheten av honom. Så otroligt underhållande. Precis som du satt jag och skrattade mig igenom farmen på den tiiden.
Citera
2013-01-10, 11:43
Medlem
rantaruntiringis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Ja, Dawkins är lite av ett geni. Finns ingen dokusåpadeltagare som ens kommer i närheten av honom. Så otroligt underhållande. Precis som du satt jag och skrattade mig igenom farmen på den tiiden.

Ja han har verkligen en sällsynt god förmåga att "se igenom" människor. Han lyckas se/hitta just deras specifika osäkerheter/rädslor/komplex och använda dem på bästa/effektfullaste vis, närmast skräddarsytt. Det krävs en viss typ av människa för sånt. Sebastian Dawkins är en av the chosen ones.
Citera
2013-01-29, 17:22
Medlem
probe53s avatar
Någon som fått tag i honom ännu?
Citera
2013-01-31, 15:34
Medlem
Giggsys avatar
Väntar fortfarande på Dawkins entré denna säsong.
Citera
2013-01-31, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 04052537
Hahahah!

Titta på honom bara: http://www.youtube.com/watch?v=ddZHDxy8kcg

-Jag heter Torla.
-Bättre kan vi.
-Tack.
-Jag är väldigt törstig, just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=bNziLRF8woI

Sebastian Dawkins

Ja, han är sjuk(t) rolig ibland.

Men sanningen är att han är sjuk, på riktigt. Och kommer därmed inte tillbaka till farmen i år hur mycket ni än vill.

Redan för flera år sedan, när jag stötte på honom, så var han illa däran.
Men ni som gråter över hans bortvaro kan kanske PMa mig era adresser, så ska jag se om jag kan ordna till ett besök. (fast det är klart, det är inte lika roligt att ha en dåre hemma hos sig, som att önska en sådan till andra i ett tv-program).

Kan hälsa från Sebastian som säger: Ni är entledigade allihopa era fega kräk! Imorgon, kommer jag hem till er, och då ska ni göra som jag säger! FATTAR NI! Det här är inte något jävla tv-program, det här är på riktigt!!
Citera
2013-01-31, 22:38
Medlem
johanjosefssons avatar
Ja vissa har uppenbarligen jävligt svårt för att fatta. Uppenbarligen låter de viljan styra över förnuftet. Sebastian är inlagd på psyket och har gått in i en slags permanent psykos. Därför syns han sällan i offentligheten och behöver personal som håller uppsikt över honom.

Sebastian kommer inte tillbaka. Punkt slut. Tro mig, både jag och skribenten över önskar inget hellre än att bli överbevisade på denna punkt. Men det kommer inte att ske.. sorry!
Citera
2013-01-31, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Ja vissa har uppenbarligen jävligt svårt för att fatta. Uppenbarligen låter de viljan styra över förnuftet. Sebastian är inlagd på psyket och har gått in i en slags permanent psykos. Därför syns han sällan i offentligheten och behöver personal som håller uppsikt över honom.

Sebastian kommer inte tillbaka. Punkt slut. Tro mig, både jag och skribenten över önskar inget hellre än att bli överbevisade på denna punkt. Men det kommer inte att ske.. sorry!
"permanent psykos"? Schizofreni, permanent mani, paranoia? Vad har han för fel?
Citera
2013-02-01, 08:46
Medlem
happyjoys avatar
Jag hade (tyvärr) en del att göra med Sebastian på en yrkesmässig basis i början av 00-talet. Det behövdes inte många minuter i hans sällskap för att konstatera att han redan då var skvatt galen.

När han vräktes från "sin" lägenhet på Guldsmedsgatan i Helsingborg hittade killarna som tömde lägenheten en dildo stor som en skogshuggares underarm på soffbordet. De närmade sig objektet med stor försiktighet.
Citera
2013-02-01, 09:14
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Jag hade (tyvärr) en del att göra med Sebastian på en yrkesmässig basis i början av 00-talet. Det behövdes inte många minuter i hans sällskap för att konstatera att han redan då var skvatt galen.

När han vräktes från "sin" lägenhet på Guldsmedsgatan i Helsingborg hittade killarna som tömde lägenheten en dildo stor som en skogshuggares underarm på soffbordet. De närmade sig objektet med stor försiktighet.

Kan du inte berätta lite närmre om vad han sa eller gjorde?
Citera
2013-02-01, 12:59
Medlem
happyjoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kan du inte berätta lite närmre om vad han sa eller gjorde?
Jag vill inte gå in på några detaljer eftersom det ligger i farans riktning att jag outar mej då. Ett par karameller kan jag nog bjuda på ändå: Min personliga favorit var när han ringde och påstod att han var i Medelhavet på sin goda väns lyxyacht samtidigt som jag i bakgrunden kunde höra högtalarutrop på Hovedbangården i Köpenhamn... Eller att bli uppringd av de hantverkare som ABSOLUT inte tänkte gå in till honom fler gånger. Stor humor såhär i efterhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in