2010-08-28, 15:46
Bannlyst
"Foppa har flyttat in"
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article7687325.ab
Citera
2010-08-28, 15:53
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
"Foppa har flyttat in"
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article7687325.ab

Min första tanke var varför talar hon om detta för Aftonbladet?! Hur länge tror hon att det kommer hålla när hon redan uttalar sig till tidningarna? Håll käften och mjölka ut Foppa så mkt det bara går
Citera
2010-08-28, 16:02
Medlem
Citat:
I slutet av april kunde Klick! avslöja romansen mellan skridskohjälten Peter ”Foppa” Forsberg, 37, och studenten Nicole Nordin, 22. Nu har kärleken fått gräddas under sommarsolen – och fört dem ännu tajtare varandra. I dag kilar paret stadigare än någonsin.

De kilar stadigt, vad mysigt och moget det låter.
Citera
2010-08-28, 16:48
Medlem
Studsbolls avatar
Han hittar säkert någon yngre med ännu mer brunkräm i nyllet och sedan kommer Nicole gråta ut i Aftonhoran och spela in en dålig p-rulle. Det här har vi sett förut...
Citera
2010-08-28, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milfbitch
Min första tanke var varför talar hon om detta för Aftonbladet?! Hur länge tror hon att det kommer hålla när hon redan uttalar sig till tidningarna? Håll käften och mjölka ut Foppa så mkt det bara går

Jag är nästan helt säker på att hon är total novis i att göra PR för sig själv i medier. I de flesta sådana här fall är det tidningarna som blir tipsade av andra ( bekantas bekanta, ryktesvägen ) sedan ringer de helt sonika upp vederbörande som inte vet ett skvatt om hur de ska bete sig när tidningen ringer och svarar på frågorna som ställs rätt uppochned.

Däremot finns det många kändisar som själva ringer tidningarna när de vill ha fram något budskap i medierna. Några av dessa är Linda Bengtzing, Lena Philipsson, Charlotte Perelli, Carolina Gynning mfl
Citera
2010-08-29, 01:21
Medlem
Raketlennys avatar
Vad håller Forsberg på med? Trodde han var lite mer decent än så.
Citera
2010-08-29, 01:38
Bannlyst
Hon ser ut som en påse skridskor så det är väl ganska uppenbart varför Foppa gillar henne.
Sen att hon ser miljoner när hon ser Foppa är väl ganska uppenbart, tanten har gått i Mammonskolan så...

För Foppa är knappast fager och tveksamt om såna här facebook-innerstadsmänniskor har så mycket gemensamt med en norrländsk hockeyspelare, känns fel på så många plan.

Detta lär inte bli långvarigt, Foppa får hålla hårt i stålarna under tiden.
För övrigt är det moraliskt fel av honom, flee fornication din dumme jock.
Citera
2010-08-29, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chantall
Hon började träffa Foppa redan innan förra sommaren. Han ringde när han var i stan och då fick han bo hos henne. Hon tillhör dessutom skaran av unga tjejer som åkte ner till Rivieran och "umgicks" med araber på deras lyxjakter. Säger kanske en hel del....

Aha vi har alltså med en Mammon- Jezebel att göra.
Foppa är körd nu.
Stackars sate, men men han skulle följt The Good Book så hade han klarat sig undan dessa Jezebels.

"Klumpeduns!"
Citera
2010-08-29, 02:33
Medlem
-Franks avatar
Många intressanta och roliga inlägg i den här tråden, tack för det!

Syns dom ihop ute på typ stureplan(svider lite att idolen Foppa eventuellt hänger där ), eller är dom anonymare än så?

Finns det mer info om hennes eventuella arab-hora-affärer?

Du är KUNG Peter Forsberg! Men byt upp dig snart!
Citera
2010-08-29, 03:22
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketlenny
Vad håller Forsberg på med? Trodde han var lite mer decent än så.

Problem 1:
Han datear över sitt utseende (alla håller med om att han ser retarderad ut).

Lösning 1:
Han är laddad med pengar (nya)

Problem 2:
Han är så sorgligt ful

Lösning 2:

Problem 3:
Allt annat.

Lösning 3:
Senast redigerad av Xyzzy 2010-08-29 kl. 03:29.
Citera
2010-08-29, 09:15
Medlem
Milfbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Jag är nästan helt säker på att hon är total novis i att göra PR för sig själv i medier. I de flesta sådana här fall är det tidningarna som blir tipsade av andra ( bekantas bekanta, ryktesvägen ) sedan ringer de helt sonika upp vederbörande som inte vet ett skvatt om hur de ska bete sig när tidningen ringer och svarar på frågorna som ställs rätt uppochned.

Däremot finns det många kändisar som själva ringer tidningarna när de vill ha fram något budskap i medierna. Några av dessa är Linda Bengtzing, Lena Philipsson, Charlotte Perelli, Carolina Gynning mfl

Visst finns det dom som själva tipsar pressen.
Men även om hon är färsk i detta så antar jag att hon har lite sunt förnuft (även kanske läst en och annan tidning själv) och borde därför inse att saker kan vinklas lite hursomhelst. Bara för att dom ringer måste man ju inte svara på deras frågor räcker bara att lägga på, såvida hon inte tycker att det är lite häftigt att dejta Foppa och få lite uppmärksamhet.
Citera
2010-08-29, 09:52
Medlem
Snookis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
Har själv träffat henne. Hon arbetade på Handelsbanken Stureplan under 2007 och kunde flirta rätt bra när hon satt i kassan. Såg henne även med Johan Ernst Nilson några gånger så jag tror att hon är bra på att få uppmärksamhet och att visa detsamma mot den som är mottaglig. Hon är väldigt söt men hon är inte snygg. Det är ganska stor skillnad mellan de två sakerna. Hon ger av sina val att döma intrycket av att vara golddigger ja.... Det som är väldigt utmärkande för henne är att hon har en väldigt oskuldsfull uppsyn vilken skiljer sig från det mesta i flickväg men jag är förvånad över att hon var så ung som 19 när jag träffade henne. Hon gav ett äldre intryck.

Samtidigt tror jag att hon ger allt i sängen. Det gäller att visa sig på styva linan när man har chansen och brudar med oskuldsfull uppsyn brukar faktiskt utnyttja detta till max. Eftersom han kan få vemsomhelst vet hon om det och känner därför att hon måste anstränga sig. Jag tror att hon är djävligt bra på att utdela Ardiner vilket faktiskt kan vara en stor del av en killes omdöme om en kvinnas sexuella förmåga.

Efter som det fetmarkerade (av mig) har så stor betydelse skulle jag uppskatta en förklaring vad det är. Har aldrig hört talas om det, kanske därför Foppa inte är med mig....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in