Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-04-25, 02:58
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noitamrofni
Med andra ord, du är inte moderator...

Inte du heller för den delen så yttra dig ej tack.
Citera
2010-04-25, 03:03
Medlem
stilltons avatar
Citat:
O.T eller O.T? Älskar du Flashback så mycket så att du inte ens kan se min infallsvinkel?
jag älskar inte flashback. jag tycker det är ett bra forum som har en bra ballans mellan debatt/trams. vill jag ha en seriösare debatt i specifika ämnen så finns det bättre forum för det, och skulle jag vilja tramsa på riktigt så kan jag alltid gå med i facebook eller starta en blogg.

men nej, du har ingen infallsvinkel som är intressant. den är bara missriktad och menlös.
Citera
2010-04-25, 03:10
Bannlyst
Ja, det är det. Moderatorerna har inget som helst syfte på Flashback förutom att förstöra bra trådar. Sorgligt men sant.
Citera
2010-04-25, 03:24
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Ja, det är det. Moderatorerna har inget som helst syfte på Flashback förutom att förstöra bra trådar. Sorgligt men sant.
Det finns ju desto fler kassa trådar.

För det första så är man ju inte anynom på Facebook. Jag tycker Facebook har väldigt liten potential, Flashback forum är ju så mycket bredare och det finns ju chatt!

Enda funktion jag kan se med Facebook i det stora är att man kan kommentera på sina vänners "Nu har jag ätit middag"-inlägg och stalka brudar
Senast redigerad av euphoria 2010-04-25 kl. 03:26.
Citera
2010-04-25, 10:19
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TireFire
Citat:
Med andra ord, du är inte moderator...
Inte du heller för den delen så yttra dig ej tack.
Men jag är. Håll er nu till ämnet och spara den personliga pajkastningen till PM.

OT raderat

// Mod
Citera
2010-04-25, 12:18
Medlem
LadyMysticas avatar
Som redan sagts så många gånger, det finns antagligen inget forum som är så tolerant som Flashback.
Vad gäller moderatorerna så gör dom ett hästjobb. Forumet sköts enligt min åsikt mycket bra, och är antagligen en av det största orsakerna till att forumet är så välbesökt.
Få orkar med forum som är rena löjan när det kommer till spam, off-topic, ämnesrubriker som "hjäääääääälp!!!!!!!!!!!" mm.

Jag var reggad här för en massa år sen, på den tiden när Flashback blev dömd till 50k böter för att ha publicerat bild & namn på en dömd pedofil. Min åsikt är att stämmningen då var mer "anarkistisk" och att medlemmarna nu är en mer mix av det och mer "sansade" (ni vet säkert vad jag syftar på) medlemmar.
Detta tycker jag bara är bra personligen.

Man kan inte jämföra Flashback & Facebook, det är liksom inte samma sak.
Citera
2010-04-25, 14:34
Medlem
DanteAlighieris avatar
Även om det skulle vara det, vad spelar det för roll? Flashback och Facebook är inte likadana medier.
Citera
2010-04-25, 18:10
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:

På vilket sätt gör 100 ot-inlägg i en seriös tråd till en bra tråd? Är det din definition på bra trådar så kan du söka dig till 4chan istället. Flashback ska vara seriöst, och det finns för många idioter på internet för att seriösa diskussioner ska fungera utan moderatorer.
Citera
2010-04-25, 18:48
Medlem
Citat:
Den här kommentaren var fan inte vass.

OT: Facebook/Flashback är en konstig jämförelse med tanke på att sidorna fyller olika funktioner. Om man ändå skulle försöka sig på en så skulle det lätt kunna konstateras att Flashback är att betrakta som "friare", förutsatt att din användning av ordet är densamma som min.
Citera
2010-04-25, 21:31
Medlem
Benganfengans avatar
Ts du jämför äpplen och päron, men nej, Facebook är inte friare än Flashback. Väsenskilda sajter. Angående mottot, blir du eld och lågor när du smakar Carlsberg?

Smått OT: jag håller inte med stillton om att Facebook skulle vara en helt meningslös plattform för diskussion då det mest publicerades skräp utan struktur. Facebook blir till väldigt hög grad vad du gör det till, upp till dig om du vill sitta och gå med i "PPppPppP"-grupper dagarna i ända..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in