2010-04-26, 13:35
Medlem
lingonsoppas avatar
Inte alls, däremot brukar hon reagera starkt på filmer med kattungar som piper/jamar (modersinstinkt?). Hon går runt och letar i flera minuter.
Citera
2010-04-27, 21:01
Medlem
Seanns avatar
Min blir väldigt orolig att man ska byta ut honom mot en ny katt så han börjar prata med mig och hoppar upp på databordet och gosa med mig :P
Citera
2014-05-25, 21:52
Medlem
Tycker den här var lite små rolig
https://www.youtube.com/watch?v=8I-YkJ0-nFA

Vette fan vad katten såg i slutet med det såg lite kul ut :P
Citera
2014-05-26, 22:35
Medlem
Han började lystra, reste sig från mattan och kom upp och satte tassarna på soffan. Sen fick han fnatt och hoppade upp i klösträdet, samtidigt som han purrade likadant som katterna i videon.
Citera
2014-05-27, 09:51
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Första gångerna jag körde kattvideos på datorn reagerade mina kissar ordentligt, sprang runt och letade, morrade, skulle minsann spöa upp inkräktaren. Länge sen jag såg nåt intresse.

Undantag är de två filmerna i det här inlägget, då kom i alla fall två av katterna in i rummet där datorn står för att kolla. Kanske för att det är ovanliga kattljud, gissar jag.

(FB) Katt andfådd efter att ha lekt.
Citera
2014-05-27, 12:57
Medlem
S4r4h93s avatar
Mina pojkar reagerade inte så mycket öppnade ögonen och spetsade öronen lite, men inge mer.

Den här https://www.youtube.com/watch?v=PB5FosTwM8s gör dem däremot oroliga. De börjar söka omkring efter den stackars kattungen.
Citera
2014-05-27, 17:30
Medlem
Första videon reagerade inte katten så mycket mer än att spänna upp ögonen och glo, hon låg nämligen och sov. Det var hunden som reagerade däremot, hon kom inspringandes med spetsade öron fram till katten och glodde på henne mycket nära.
Citera
2014-05-27, 17:55
Medlem
haha, min katt började leta efter andra katter bakom högtalaren och jamade tillbaks. Kände mig taskig så stängde av.
Citera
2014-05-28, 15:18
Medlem
Min hund reagerade inte alls. Men han älskar att lyssna på vargar yla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in