Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2010-04-16, 21:56
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenonAnarchy
Vi visste inte att den blivit raderad, förrän missförståndet lösts. Så vi läste på en annan tråd som TS trodde han fick ban för.
Regelbrott (1.xx) raderas alltid.
2010-04-16, 22:01
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZenonAnarchy
Vi visste inte att den blivit raderad, förrän missförståndet lösts. Så vi läste på en annan tråd som TS trodde han fick ban för.
Skit samma, Frågan kvarstår: Hur ointelligent måste man vara för att inte inse att inlägg som leder till en varning inte finns kvar att läsa på forumet?
2010-04-16, 22:19
Medlem
Chaindudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Skit samma, Frågan kvarstår: Hur ointelligent måste man vara för att inte inse att inlägg som leder till en varning inte finns kvar att läsa på forumet?
Ta dig en titt på mina inlägg. Jag är relativt ny på flashback, och jag tänkte inte så långt.

Personangrepp, nej tack.
2010-04-16, 22:23
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaindude
Ta dig en titt på mina inlägg. Jag är relativt ny på flashback, och jag tänkte inte så långt.

Personangrepp, nej tack.
Läs även på vad Personangrepp innebär, för övrigt var frågan inte riktad till dig.

__________________________________________________ __________________________
Mer rent allmänt, hur kan man tro att ett inlägg som leder till en varning likt förbannat skulle kunna få stå kvar?
Senast redigerad av epost72 2010-04-16 kl. 22:26.
2010-04-16, 23:55
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
TS är inte avstängd längre.

Inlägget som ts pratar om ansågs vara en "annons" enligt omröstningen i Outlaw.

För sakens skull: Det var inte "reklamering" som var anledningen till varningen. Det var reklam.

Aha, reagerade på "blev nyligen bannad" och trodde det handlade om ett annat konto
2010-04-17, 00:53
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
[...]För sakens skull: Det var inte "reklamering" som var anledningen till varningen. Det var reklam.
Citat:
Ursprungligen postat av Ramaskriet
Börja med att läsa på vad ordet "reklamera" betyder. Det kommer inte att hjälpa dig, utan du kommer att bli totalt bortfintad av betydelsen.
Det här är förvisso helt off topic och borde väl avhandlas i språkforumet, men för kännedom så har "reklamera"/"reklamering" faktiskt två betydelser...
2010-04-17, 20:05
Bannlyst
Lånar tråden lite. Min polare JazzAddixx blev för en tid sedan bannad pga signaturen:
"1000 emails, 100kr"

Hur i helvete kan det bryta någon regel???
2010-04-17, 20:36
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
Lånar tråden lite. Min polare JazzAddixx blev för en tid sedan bannad pga signaturen:
"1000 emails, 100kr"

Hur i helvete kan det bryta någon regel???
Riktigt så var inte signaturen. Han försökte kränga emails och passwords via sin signatur. Inte tillåtet.

Edit: Jag tror att frågan passar bättre i "Feedback".
Senast redigerad av BoISaren 2010-04-17 kl. 20:39.
2010-04-18, 09:23
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Edit: Jag tror att frågan passar bättre i "Feedback".
Jajemensan.

· KLICK ·

// Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här