Som försäkringsmäklerska jag är blir jag mycket upprörd när jag ser att fina Flashback har hemska Länsförsäkringars logga som ikon innan webadressen och på fliken. Varför? Är ni sponsrade av Länsförsäkringar eller har de hackat sig in på Flashback eller vad är det frågan om?
Som försäkringsmäklerska jag är blir jag mycket upprörd när jag ser att fina Flashback har hemska Länsförsäkringars logga som ikon innan webadressen och på fliken. Varför? Är ni sponsrade av Länsförsäkringar eller har de hackat sig in på Flashback eller vad är det frågan om?
Dom som säger att du bara ska uppdatera webbläsaren och blablabla.... ska du nog inte lyssna på! dom jobbar antagligen för länsförsäkringen och försöker lura dig! jag har haft problem med länsförsäkringen förut och förstår vad du går igenom, dom är inte att leka med kan jag lova dig! Var på din vakt! och pm:a mig om du vill ha hjälp med något, jag vet hur man handskas med dom!