Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-15, 23:09
Medlem
Hej jag är ganska ny på Flashback och hittar inte någon hjälpsida alls. Har två frågor men främst vill jag ha svar på fråga 1: Hur tar man bort trådar man skrivit här på FB? Jag hittar ingenting om hur man kan göra det. Vissa av mina trådar är inte ens relevanta längre...

Fråga 2: Hur gör man för att se om man har svar på sina trådar? Jag går via kontrollpanelen - mina inlägg - mina citerade inlägg VARJE DAG! Vilket är drygt... Det är inte direkt som när man mailar eller sitter på en -vanlig- sajt att man ser att man har något nytt oläst.
2010-04-16, 08:26
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkcupcake
Hej jag är ganska ny på Flashback och hittar inte någon hjälpsida alls. Har två frågor men främst vill jag ha svar på fråga 1: Hur tar man bort trådar man skrivit här på FB? Jag hittar ingenting om hur man kan göra det. Vissa av mina trådar är inte ens relevanta längre...

Fråga 2: Hur gör man för att se om man har svar på sina trådar? Jag går via kontrollpanelen - mina inlägg - mina citerade inlägg VARJE DAG! Vilket är drygt... Det är inte direkt som när man mailar eller sitter på en -vanlig- sajt att man ser att man har något nytt oläst.

För att svara lite snabbt på dina frågor:

Fråga 1: Inga trådar eller inlägg raderas om de inte innehåller regelbrott, alltså kan du inte radera dina egna trådstarter. Det är bara admins och moderatorer som kan det.

Fråga 2: Använd dig av prenumerationer. Gå in i den tråd du vill bevaka och tryck på 'Prenumerera' i trådmenyn och lägg till tråden så kan du se direkt när någon svarat i de trådarna när du sedan väljer 'Prenumerationer' i menyn precis under Flashbackloggan.

Se bild: Prenumerationer

I övrigt rekommenderar jag att du läser: FAQ 2.0 - Läs innan du ställer en fråga
2010-04-16, 08:30
Medlem
Ett Hunds avatar
Såg att du startat en tråd utan för Feedback redan, så jag låser den här.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in