2004-03-25, 03:26
Bannlyst
det är möjligt.. men mitt ip är fortfarande bannat !!! arrg
Citera
2004-03-25, 11:01
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackish
det är möjligt.. men mitt ip är fortfarande bannat !!! arrg

ursäkta, men skyll dig själv
Citera
2004-03-27, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
I beg to differ. Jag tror att det är precis det vi har gjort. Sett det sista av honom, alltså.

HAHAHAH!! Rolig är du !!! Du har inte sett det sista av någon..

I'M BAAAAACK!!!!!!!
Citera
2004-03-27, 22:57
Medlem
Tippi Hedrens avatar
So, what's your point?

Du har inget liv och ser som ditt mission in life att göra livet surt för en massa användare på ett diskussionsforum? Seriously, man... Get a life!

Vad användarna tycker bryr jag mig inte om, du har förverkat din rätt att existera inom ramarna för Flashback, och så länge du inte själv förstår var dom gränserna går är du bara en obnoxious fucking pain in the ass.
Citera
2004-03-28, 11:49
Medlem
Spravas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
ursäkta, men skyll dig själv

Varför ska Makish få skit bara för att hans polare använde hans dator? Nån borde ju fixa så han kan surfa på FB på sin dator..
Citera
2004-03-28, 11:51
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprava
Varför ska Makish få skit bara för att hans polare använde hans dator? Nån borde ju fixa så han kan surfa på FB på sin dator..

han lär veta vad hans polare gjorde.
Citera
2004-03-28, 11:58
Medlem
Hispervispers avatar
Citat:
So, what's your point?

Du har inget liv och ser som ditt mission in life att göra livet surt för en massa användare på ett diskussionsforum? Seriously, man... Get a life!

Vad användarna tycker bryr jag mig inte om, du har förverkat din rätt att existera inom ramarna för Flashback, och så länge du inte själv förstår var dom gränserna går är du bara en obnoxious fucking pain in the ass.

kom ihåg att skriva den här typen av inlägg långsamt, för folk fattar långsamt!
Citera
2004-03-28, 11:59
Medlem
Spravas avatar
Citat:
han lär veta vad hans polare gjorde.

Han "lär", är inte konkret. Man kan inte döma någon bara för att han "lär" ha vetat/gjort något. Om man ska banna någon ska det vara på sakliga grunder.
Citera
2004-03-28, 12:03
Bannlyst
Citat:
So, what's your point?

yeah nigguh, yur totaly right knowathasay? but ass with the pain can bli blaimed on the other side so take a ride and step aside and glide with me and change your Light Nigguh!!!!! THats the mother fucking G we talk about with mah bling bling and ding ding zipin ma ching ching .. coz were G unit no shit bullshit one hit nigguuuuuuh ...
Citera
2004-03-28, 12:06
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin Mitnick
yeah nigguh, yur totaly right knowathasay? but ass with the pain can bli blaimed on the other side so take a ride and step aside and glide with me and change your Light Nigguh!!!!! THats the mother fucking G we talk about with mah bling bling and ding ding zipin ma ching ching .. coz were G unit no shit bullshit one hit nigguuuuuuh ...

du visar verkligen på ett mycket högklassigt sätt att du verkligen vill vara kvar här på fb och att du har blivit en bättre användare.

nej allvarlig talat, stäng munnen nu, det luktar bajs.
Citera
2004-03-28, 12:10
Bannlyst
Citat:
du visar verkligen på ett mycket högklassigt sätt att du verkligen vill vara kvar här på fb och att du har blivit en bättre användare.

nej allvarlig talat, stäng munnen nu, det luktar bajs.

Oj, tog du illla upp?

"So, what's your point?

Vad användarna tycker bryr jag mig inte om, du har förverkat din rätt att existera inom ramarna för Flashback, och så länge du inte själv förstår var dom gränserna går är du bara en obnoxious fucking pain in the ass."

Ni moderatorer bunkrar ihop er, ni tjejer, du vet ...

Jag talar med folk så som dom talar med mig ... dvs ska hon komma och prata fjortisspråk och blanda in engelska "pain in the ass aasså ba dah lixom" så klart jag måste göra narr av det. det ligger i människans natur att driva med underlägsna varelser som på något sätt lyckas bli moderator. puss på dig sötnos.
Citera
2004-03-28, 14:15
Medlem
Spravas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevin Mitnick

Och exakt vad är det du tror att du sysslar med då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in