2010-04-05, 18:31
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av static-void-
Vadå hur hade man reagerat. Blivit glad att han slaktat över tusen människor?
Jag hade inte blivit ledsen iaf
Citera
2010-04-05, 18:32
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
En ansenlig del ekonomiska utgifter skulle försvinna.

Detta är inte drogforumet.
Citera
2010-04-05, 18:56
Medlem
Bonzo666s avatar
?!

Citat:
Ursprungligen postat av iipod
Vad hade hänt om en random privatperson, vi säger 90 åriga nazist Gunnar i Lappland, hade med sina erfarenheter från andra världskriget bombat sönder Rosengård och mejjat ner samtliga muslimer på gator och torg?

Vad hade följderna blivit? Ett nytt världskrig?

Hur hade ni reagerat`?
Jag hade reagerat ganska kraftigt på om en mentalsjuk norrlänning i 90-års ålder hade bombat en svensk stadsdel. Förutom förvåningen då alltså.

Jag vet inte riktigt hur du tänker dig med världskrig men allt blir bra om du dricker något till tabletterna.

Citat:
Jag hade inte blivit ledsen iaf
Sedär. En mindre i kön till traumatiseringsavdelningen efter terroristbombningen av en svensk stadsdel. Alltid en början när man vill se saker positivt.
Senast redigerad av Bonzo666 2010-04-05 kl. 18:57. Anledning: fel
Citera
2010-04-05, 19:03
Medlem
Blev så glad när jag läste rubriken...

Nä, men tror nog det skulle bli ganska uppmärksammat runt om i världen.
Citera
2010-04-05, 19:06
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonzo666
svensk stadsdel. Alltid en början när man vill se saker positivt.

Jag ser dock inte Rosengård som ensvensk stadsdel längre då 99% av packet som bor där är muslimer.
Citera
2010-04-05, 19:08
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Jag ser dock inte Rosengård som ensvensk stadsdel längre då 99% av packet som bor där är muslimer.

Vill bara tillägga att det finns Svenska muslimer också, så du får nog vara lite tydligare.
Citera
2010-04-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Blev så glad när jag läste rubriken...

Nä, men tror nog det skulle bli ganska uppmärksammat runt om i världen.

"Äntligen hamnar Sverige på kartan!"

Så klart ett jävligt overkligt scenario att en ensam, svensk heterosexuell man skulle göra något sådant. Vi duger väl inte till någonting? Visst, vi har haft Mattias Flink som har härjat med AK4:an och vår laserman med sitt 22-kalibers gevär. Men en person som spränger sönder en hel stadsdel? Skärpning Ska nog mycket till innan något sådant sker, och då måste nog de svartmuskiga typerna ställt till med något jävligt dramatiskt och storskaligt först.
Citera
2010-04-05, 19:13
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labarata
Vill bara tillägga att det finns Svenska muslimer också, så du får nog vara lite tydligare.
Det finns svenska muslimer med utländsk bakrund och svenska muslimer som är helsvenska, vilka syftar du på?
Citera
2010-04-05, 19:14
Medlem
iipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gein
"Äntligen hamnar Sverige på kartan!"

Så klart ett jävligt overkligt scenario att en ensam, svensk heterosexuell man skulle göra något sådant. Vi duger väl inte till någonting? Visst, vi har haft Mattias Flink som har härjat med AK4:an och vår laserman med sitt 22-kalibers gevär. Men en person som spränger sönder en hel stadsdel? Skärpning Ska nog mycket till innan något sådant sker, och då måste nog de svartmuskiga typerna ställt till med något jävligt dramatiskt och storskaligt först.
En barndomsvän till landskronapensionären
Citera
2010-04-05, 19:15
Medlem
Stuuuuutes avatar
Kommer hända förr eller senare.
Citera
2010-04-05, 19:17
Medlem
Labaratas avatar
Citat:
Det finns svenska muslimer med utländsk bakrund och svenska muslimer som är helsvenska, vilka syftar du på?

När jag säger Svensk menar jag självklart svensk och inte nysvensk eller halvsvensk.
Citera
2010-04-05, 19:25
Bannlyst
Citat:
1% är whitetrash som inte har råd att bo någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in