Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-04-04, 04:05
Medlem
talans avatar
Som vi alla vet så har väldigt många invandrare anlänt till Europa de senaste decennierna. Även vi i Sverige har tagit emot en stor del av både flyktingar och arbetskraftsinvandrare där en stor del kommer från bland annat MENA.

Människor runt om i världen har ökat markant i antal sedan ex. 1900-talet

http://www.prb.org/Articles/2002/HowManyPeopleHaveEverLivedonEarth.aspx

År 1900, 1,656,000,000
Idag 2010, 6,500,000,000

Det var också cirka 66år sedan vi hade vårat senaste världskrig (utgår från att födelseantalet minskade då) men sedan dess har det bara varit krig där väldigt liv har skördats i jämförelse.

Nu till poängen, Tror ni att Europas politiker är ute efter inbördeskrig i alla Europeiska länder så att siffrorna i världen skulle minskas? Det är ju nästan en omöjlighet att starta ett krig inom Europa med alla dessa fredsavtal, men inbördeskrig är ju en annan sak då det inte egentligen drabbar andra länder lika hårt.

Föreställ er att det skulle bli inbördeskrig främst i de nationer som tagit in flest invandrare från MENA exempelvis Frankrike och England, skulle inte det trigga fler inbördeskrig runtom i Europa? Politikerna i sig verkar ju inte vara rädda för att Islam växer fram mer och mer, istället kanske det är det som är planen. Dom vill att muslimer ska provocera i länderna dit dem ankommer för att senare kunna lyfta fram mer patriotism hos urbefolkningen (något som det flesta Europeiska länder har förlorat sedan andra världskriget)

Frihet har blivit något vi har tagit för givet. Jag personligen har aldrig behövt slåss för min frihet, rösträtt yttrandefrihet osv. Men ju mer man får se på TV, nyheter osv angående hur Islam växer sig fast här ju mer inser man att frihetens dagar kan vara räknade (Islam majoritet bland befolkningen inom cirka 45-50 år)
Nu är ju visserligen det mest "estimations" men de flesta siffrorna pekar ju i samma riktning.

Sen tror jag också att väldigt många har svårt att förstå att det faktiskt redan bor en himla massa människor från MENA i Sverige. Dock så väljer dom att bosätta sig i områden där andra invandrare bor (vilket är förståeligt iofs) Men det leder till att de kanske inte märks att det redan är många då de gärna håller sig till de egna (på tal om all whiteflight från dom områdena) Visst det är lätt att kalla andra vita för rasister när dom flyt städer som Södertälje om man själv bor i en villa I Danderyd...

Saudiarabien pumpar in flera miljarder till Moskébyggen för att kunna utveckla Islam i Europa.

Som tidigare nämnt, kan detta vara ett sätt att få Europa att bli mer patriotiska? (inbördeskrig var väl kanske att ta i) men ökad patriotism skulle ju kunna leda till bättre integration då folket skulle kräva mer av staten.
Citera
2010-04-04, 04:10
Medlem
assfuckeRs avatar
Kan du inte vara lite seriös istället och kanske om du nu är extrem driva en kamp, på riktigt, istället för den där Holocaustskiten?

Citera
2010-04-04, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av talan
Som vi alla vet så har väldigt många invandrare anlänt till Europa de senaste decennierna. Även vi i Sverige har tagit emot en stor del av både flyktingar och arbetskraftsinvandrare där en stor del kommer från bland annat MENA.

Det är i princip omöjligt att starta ett inbördeskrig i europa helt enkelt på grund av att tillgången på vapen är obefintlig.

I USA däremot kan man tänka sig ett helt annat tänkbart scenario för att ta ett exempel på ett utvecklat land där det skulle kunna hända.
Citera
2010-04-04, 09:12
Medlem
KaptenBs avatar
Ja det är så att Europas politiker vill ha inbördeskrig i alla länder i Europa. Jag frågade en kille som jag känner som sitter i kyrkofullmäktige. Han sa att bland annat så har de svenska partierna från VP till Moderaterna en dold överenskommelse där de planerar inbördeskrig tillsammans med de andra politikerna i Europa. De sköter kontakten och har telefonkonferanser en gång i kvartalet. De bekymmrar sig över den ökande folkmängden och ser detta som en möjlig lösning. Men detta får givetvis inte läcka ut så berätta det inte för någon. Givetvis så var min vän förvånad över att någon har kunna lista ut detta eftersom de har hållt det mycket hemligt.
Citera
2010-04-04, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenB
Ja det är så att Europas politiker vill ha inbördeskrig i alla länder i Europa. Jag frågade en kille som jag känner som sitter i kyrkofullmäktige. Han sa att bland annat så har de svenska partierna från VP till Moderaterna en dold överenskommelse där de planerar inbördeskrig tillsammans med de andra politikerna i Europa. De sköter kontakten och har telefonkonferanser en gång i kvartalet. De bekymmrar sig över den ökande folkmängden och ser detta som en möjlig lösning. Men detta får givetvis inte läcka ut så berätta det inte för någon. Givetvis så var min vän förvånad över att någon har kunna lista ut detta eftersom de har hållt det mycket hemligt.

Borde inte du vara starkt medicinerad och inkvarterad i ett vadderat rum nånstans?
Citera
2010-04-05, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenB

Vilka psykfall det finns här i världen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in