Något jag alltid velat se på flashback har varit att man någonstans på sidan får noteringar av nya inlägg i trådar man skapat eller när någon svarar i en tråd. Ungefär som med PM fast för inlägg i forumet. Om jag ska vara helt ärlig så är det den största anledningen till varför jag inte skriver så mycket på flashback.
Det är lite jobbigt att hänga med när någon svarar till mig utan att få mail. Om det nu mot all förmodan skulle finnas en funktion som jag totalt har missat i så fall så får ni ursäkta mig.
Samtidigt så kanske man borde göra om quote-funktionen till "svar" eller vad man ska säga och dra lite javascript på det (så att man kan quota flera personer samtidigt i "snabbsvar-rutan")?
Det var bara några förslag på förbättringar, jag sökte efter en tråd där någon skulle ha önskat något liknande, men utan resultat. Ge mig inte för mycket hat nu
Om tråden är felplacerad så hjälp mig gärna rätt
Tacksam för svar
EDIT:
Varför mail inte duger är för att jag inte vill koppla alla forum/communities till mailen, det blir lite jobbigt i längden och jag tycker det är tusen gånger bekvämligare att få notiser än sitta och uppdatera en massa flikar.
EDIT TVÅ:
Jag har nu upptäckt en fin funktion, som några hade upplyst mig om och vi kan ändra diskussionen till "mer javascript tack"