Uppköpssnacket igång igen för ,, vad är det 55 gången,,,
Han flyttar aktier för att han har insideinfo om uppköp ,,funderar på hur lagligt det kan va?
Eller det kanske e helt legalt?
Uppköpssnacket igång igen för ,, vad är det 55 gången,,,
Han flyttar aktier för att han har insideinfo om uppköp ,,funderar på hur lagligt det kan va?
Eller det kanske e helt legalt?
Han positionerar sig för en försäljning eller ett kommande bud och genom att göra så här, vilket är både vanligt och fullt lagligt, så slipper han 21-22% beskattning.
Vore intressant att veta vad du baserar den värderingen på. Nivån på blankningen är väl i princip oförändrad sen rapporten så de verkar inte spekulera in någon uppgång i alla fall.
JC har flyttat en jädra massa A-aktier till Cypern. Tyder ju enbart på att han vill undvika skatt vid en kommande försäljning.
Tror snarare det handlar om som han säger, att han ska flytta utomlands.
Jag har dock kvar mina aktier som jag köpt för 45 kr, tycker det är ett väldigt bra företag och så länge det går med vinst och hjulen rullar åker jag med
Tror snarare det handlar om som han säger, att han ska flytta utomlands.
Jag har dock kvar mina aktier som jag köpt för 45 kr, tycker det är ett väldigt bra företag och så länge det går med vinst och hjulen rullar åker jag med
Tror att han skall bege sig till nån söderhavsö som inte har nåt utlämningsavtal med Sverige så att han slipper kommande rättegångar. Där stannar han på sitt Fingisland och dricker parapydrinkar tills allt är preskriberat.
Under tiden är det ju bra att ha alla tillgångar utanför Sverige...