2018-10-07, 19:53
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du har fan rätt! Majoriteten av världens våldtäktsmän är inte svenskar, det var listigt uträknat.
Det jag menade var att majoriteten av Sveriges överfallsvåldtäktsmän inte är svenskar. Inte ens på 80-talet var svenskar i majoritet enligt BRÅ.
Citera
2018-10-07, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RemyLaCroix
OK har ingen aning om hur det funkar med en sån här frigivning, skulle sova bättre om jag visste att polisen hade koll och trakasserade honom dagligen men misstänker att det inte är så det fungerar

Jo de kan jag förstå, då får du försöka få ihop en folkstorm som kan göra det istället. Nä han behöver väl snacka med frivården då och då men har fria tyglar att göra djävulsskap igen.
Citera
2018-10-07, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RemyLaCroix
Tror du inte det finns risk att han kommer bli misshandlad i förebyggande syfte?
Kan tänka mig att fittriddare kommer spana efter honom och sprida information på sociala medier,
Vad jag förstår så är det otroligt stor risk att han kommer begå samma typ av brott igen.

Hej Nej folk kommer inte få tag i honom pga grovt ändrad utseende muskulös mm.

Det många inte vet är att Niklas är jävligt smart, det tog 12 år att få fast honom då ska ni veta att rikskrim var inblandad duktiga poliser ifrån Dalarna sthlm. I princip var nästan varje hörna i Centrala Örebro under bevakning.

"OM han är så jävla smart varför våldtar han då" Ju det har inte utredningen visat men han själv har blivit våldtagen i nära relation därför gör han som alla andra som har blivit våldtagna, han våldtar också.

Tack för att ni läste.
Citera
2018-10-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickSonny
Det jag menade var att majoriteten av Sveriges överfallsvåldtäktsmän inte är svenskar. Inte ens på 80-talet var svenskar i majoritet enligt BRÅ.
Du räknar precis så, svenskar respektive icke svenskar. Dvs Sverige mot resten av hela världen. Hur många var födda i norden? Europa? Asien? Afrika?
Citera
2018-10-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo

Det många inte vet är att Niklas är jävligt smart, det tog 12 år att få fast honom då ska ni veta att rikskrim var inblandad duktiga poliser ifrån Dalarna sthlm. I princip var nästan varje hörna i Centrala Örebro under bevakning.

"OM han är så jävla smart varför våldtar han då" Ju det har inte utredningen visat men han själv har blivit våldtagen i nära relation därför gör han som alla andra som har blivit våldtagna, han våldtar också.

Tack för att ni läste.
Grisnäsan kommer att avslöja honom alla dar i veckan. Det är bra.
Citera
2018-10-07, 21:10
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du räknar precis så, svenskar respektive icke svenskar. Dvs Sverige mot resten av hela världen. Hur många var födda i norden? Europa? Asien? Afrika?
Läs BRÅs rapport från 1996 så får du veta. Det var en sjuk överrepresentation från muslimska länder som t.ex. Marocko om jag inte missminner mig, men det var länge sen jag läste rapporten. Den överrepresentationen har inte försvunnit och i kombination med att antalet muslimer i landet har ökat så har det medfört att muslimer står för majoriteten av de grova våldtäkterna.
Citera
2018-10-07, 23:37
Medlem
Citat:
han själv har blivit våldtagen i nära relation därför gör han som alla andra som har blivit våldtagna, han våldtar också

Ny information för mig. Utveckla gärna med mer detaljer
Citera
2018-10-08, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Ny information för mig. Utveckla gärna med mer detaljer

Hej människor som har blivit våldtagna, våldtar i vuxenålder. Det kan vara sina egna barn eller andras barn eller som i det här fallet, våldtar främlingar.

OBS det här är något jag tror.

Av vem? pappan tror jag.
Niklas är offer själv.

Så låt han va, låt han få en chans.

Tack för att du läste.
Citera
2018-10-08, 09:22
Medlem
Citat:

Tack för att ni läste.

Anders Eklund blev inte utsatt för några sexuella övergrepp när han var liten.
Citera
2018-10-08, 10:03
Medlem
Citat:
Hej människor som har blivit våldtagna, våldtar i vuxenålder. Det kan vara sina egna barn eller andras barn eller som i det här fallet, våldtar främlingar.

OBS det här är något jag tror.

Av vem? pappan tror jag.
Niklas är offer själv.

Så låt han va, låt han få en chans.

Tack för att du läste.
Du tror och du generaliserar en del. Det är så här trådsanningar uppstår.
Citera
2018-10-08, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gryningsribba
Anders Eklund blev inte utsatt för några sexuella övergrepp när han var liten.

Hej hur vet du det? Och det är inte alla naturligtvis.

Tack för att du läste
Citera
2018-10-08, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av grekenful
Du tror och du generaliserar en del. Det är så här trådsanningar uppstår.

Generaliseringar kommer någonstans ifrån, forskning visar på det.

Tack för att du läste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in