Citat:
Ursprungligen postat av Maarroak
Min syster ska tydligen ha en vän som bad dessa 3 pojkar komma hit till Karlshamn, hon skulle känt dem, men jag tycker det låter lite fel. Kan ju dock vara så, hon skulle tydligen fått skit nu i efterhand att det var hennes fel eftersom de körde hit med en stulen bil.
Vilket jag finner jävligt ologiskt. Men vad säger man inte för skit åt folk i ilska och i desperation i att hitta någon ansvarig.
Är man så jävla korkad att man kör ifrån växjö till karlshamn i en stulen bil och sen kör ut till oljehamnen i okunskap utav vägarna där så för man skylla sig själv.
Man ser ju direkt vilka som inte kommer från Blekinge i vanliga fall, sånt här inträffar aldrig här annars med ett undantag vad som hände hampus i karlskorna när han dog...
Hälsa din syster att inget av detta är hennes fel, grabbarna får stå sitt eget kast och skylla sig själva...