Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-03-27, 19:16
Medlem
Med andra ord : Det hade blivit 4chan.
Citera
2010-03-28, 10:11
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag skulle lätt "ställa upp" på en strejk eller en demonstration för att visa alla gnällfittor hur forumet skulle se ut ifall inte moderatorerna fanns och städade bort allt trams.
Gott, det finns fortfarande en del moderatorer med lite stake i

/Micke
Citera
2010-03-28, 10:24
Medlem
Krappfiskarns avatar
Räcker väl att ta sig en titt i trådarna från när forumet var riktigt ungt och se hur det såg ut där?

Givetvis skulle flera avdelningar haverera pga alla cpmongon som skulle få fritt spelrum.
Citera
2010-03-28, 10:28
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Räcker väl att ta sig en titt i trådarna från när forumet var riktigt ungt och se hur det såg ut där?

Givetvis skulle flera avdelningar haverera pga alla cpmongon som skulle få fritt spelrum.
Räcker nog att vi tittar på lunarstorm eller kommentarsfältet på bilddagboken för att få en aning om hur det skulle på Flashback om moderatorerna skulle gå i strejk.

Skulle inte sätta min fot här för pengar under tiden det inte fanns några moderatorer.

ps. Så där har ni ett tips om ni vill bli av med mig

/Micke
Citera
2010-03-28, 10:52
Medlem
dwgs avatar
Folk skulle byta namn på sidan till (Flashback fick den i 2:an)
Och över flöd av +1 skit. Och sex delen skulle bestå av barnporr och nr till horor.
Citera
2010-03-28, 12:07
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Ingen som har tvingat dig att vara moderator. Är du moderator får du allt tåla gnället.
Moderatorerna är härdade och tål gnället. Däremot är det förmodligen bra mycket roligare att hantera saklig kritik från bra debattörer än att behöva utstå osakligt gnäll från efterblivna gnällfittor som tycker att just deras OT-oneliners tillför debatten så mycket att de inte får raderas.
Citera
2010-03-28, 13:07
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ingen som har tvingat dig att vara moderator. Är du moderator får du allt tåla gnället.

Ingen som har tvingat dig att vara användare. Är du användare får du allt tåla oss moderatorer.

/feldgrau
Citera
2010-03-28, 13:09
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Ingen som har tvingat dig att vara användare. Är du användare får du allt tåla oss moderatorer.

/feldgrau

Ja, men jag har rätt att klaga på era beslut. Det är konstigt, moderatorer agerar städhjälp och gör oftast ett bra jobb. Men klagar man på ett beslut då är man en gnällspik.
Senast redigerad av DanteAlighieri 2010-03-28 kl. 13:12.
Citera
2010-03-28, 14:01
Medlem
appe-s avatar
Citat:
Ja, men jag har rätt att klaga på era beslut. Det är konstigt, moderatorer agerar städhjälp och gör oftast ett bra jobb. Men klagar man på ett beslut då är man en gnällspik.
klart du är. du har satt dig mot någonting som någon anser är ett absolut beslut. moderatorerna jobbar inte i "kanske"-termer. naturligtvis blir dom kinkiga, och bra är väl det.
mesiga moderatorer hittar vi på familjeliv.
Citera
2010-03-28, 14:09
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appe-
klart du är. du har satt dig mot någonting som någon anser är ett absolut beslut. moderatorerna jobbar inte i "kanske"-termer. naturligtvis blir dom kinkiga, och bra är väl det.
mesiga moderatorer hittar vi på familjeliv.

En bra moderator borde också kunna revidera sin åsikt och erkänna sina misstag. Finns knappast någon moderator som skulle kunna göra det i dagsläget.
Citera
2010-03-28, 15:19
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
En bra moderator borde också kunna revidera sin åsikt och erkänna sina misstag. Finns knappast någon moderator som skulle kunna göra det i dagsläget.
Inte? Det händer ganska ofta, även om det kanske inte alltid sker innan vi frågat dig vad du tycker om saken.
Citera
2010-03-28, 15:35
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Jag skulle lätt "ställa upp" på en strejk eller en demonstration för att visa alla gnällfittor hur forumet skulle se ut ifall inte moderatorerna fanns och städade bort allt trams.

Samma här. Det skulle inte vara några problem att strunta i modererandet i några dagar men isåfall skulle jag nog inte vilja komma tillbaka och städa upp. Det skulle bli alldeles för mycket jobb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in