Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-03-26, 00:37
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mossnek
Sist jag såg den tråden så låg den i papperskorgen med motivering att en sådan tråd skulle höra hemma i laidback. Nu hittar jag inte heller tråden längre och frågan är varför den slängdes istället för att flyttas till laidback.
Som Kivan har sagt så raderades den med hänvisning till 1.01, då bikinidesignern hade fått ett pris om den hade vunnit.
Citera
2010-03-26, 00:45
Medlem
Mossneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Som Kivan har sagt så raderades den med hänvisning till 1.01, då bikinidesignern hade fått ett pris om den hade vunnit.
Konstigt att det inte stod så i motiveringen.
Citera
2010-03-26, 00:47
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ja, men alla kan göra felbedömningar, även moderatorer.
Men är du säker på att vi pratar om samma tråd?
För jag var ganska snabb på att leta efter den så fort den försvann, jag var inne i den och helt plötsligt var den borta, och då fanns den inte i Papperskorgen.

För övrigt flyttas inte trådar till Laidback.
Citera
2010-03-26, 00:52
Medlem
Mossneks avatar
Citat:
Ja, men alla kan göra felbedömningar, även moderatorer.
Men är du säker på att vi pratar om samma tråd?
För jag var ganska snabb på att leta efter den så fort den försvann, jag var inne i den och helt plötsligt var den borta, och då fanns den inte i Papperskorgen.

För övrigt flyttas inte trådar till Laidback.
Jag hade skrivit i den tråden så ja jag är säker. Jag har också länken till bidraget som ts postade i den tråden.
Citera
2010-03-26, 00:55
Medlem
_abous avatar
Citat:
Jag hade skrivit i den tråden så ja jag är säker. Jag har också länken till bidraget som ts postade i den tråden.
Okej, men då var det nog bara en moderator som gjorde en felbedömning, för nu är den raderad för gott för 1.01.
Länken borde väl vara död, bikinin togs väl bort från Nelly om jag fattade allt rätt?
Citera
2010-03-26, 00:56
Medlem
Mossneks avatar
Citat:
Okej, men då var det nog bara en moderator som gjorde en felbedömning, för nu är den raderad för gott för 1.01.
Länken borde väl vara död, bikinin togs väl bort från Nelly om jag fattade allt rätt?
Nej den är kvar: EDIT
Senast redigerad av Mossnek 2010-03-26 kl. 01:00.
Citera
2010-03-26, 00:57
Medlem
_abous avatar
Citat:
Nej den är kvar: *länken*
Jaha, okej, någon sa ju att den var borta?
Du borde nog ta bort länken, tråden är ju trots allt raderad för 1.01, du åker kanske också dit på det annars.

Edit: Den ligger inte på topp 10, trots att den har mest poäng, så något skumt är det.
Senast redigerad av _abou 2010-03-26 kl. 01:00.
Citera
2010-03-26, 01:04
Medlem
Mossneks avatar
Citat:
Jaha, okej, någon sa ju att den var borta?
Du borde nog ta bort länken, tråden är ju trots allt raderad för 1.01, du åker kanske också dit på det annars.

Edit: Den ligger inte på topp 10, trots att den har mest poäng, så något skumt är det.
Tog bort länken. Jag ska nog kolla med mod ifall det är själva länken som är förbjuden eller om det bara var den tråden som var förbjuden.
Citera
2010-03-26, 01:08
Medlem
moderatswings avatar
Citat:

Det beror på att trådar inte papperskorgas på grund av 1.01 då sådana trådar istället raderas.
Citera
2010-03-26, 01:51
Medlem
Kivans avatar
Det fanns två olika trådar om samma ämne. Den ena slängde jag, den andra blev raderad i länktips.
Citera
2010-03-26, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det måste finas ett sätt att styra up detta med raderade trådar så att vi vanliga användare kan få reda på när en tråd raderats och varför. Som det är nu försvinner ju bara trådar och ingen har någon som helst koll varför de försvinner. En logg där det helt enkelt står tråd raderad relation samlevnad pga 1.01 21.12 eller något liknande hade inte varit helt fel inte för att jag har någon aning om det är tekniskt möjligt. (Nej detta har inget med moderatorlogg att göra som diskuterats för någon månad sedan här skulle enbart stå om raderade trådar när och varför) Finns säkert flera andra lösningar men något borde definitivt göras i min mening för nuvarande system fungerar ju extremt dåligt.

Såhär tycker jag att det vore fint att ha det. sporthoj.com är det.

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=a46201020915P1d66
Citera
2010-03-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Startgas
Såhär tycker jag att det vore fint att ha det. sporthoj.com är det.

http://forumbilder.se/show.aspx?iid=a46201020915P1d66

Det ser mycket bra ut!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här