Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-03-25, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Som jag redan har skrivit, för att dessa diskussioner kan tas i befintliga forum.
Ett Hund har en bra poäng i att drogdelarna nog inte är det bästa stället för dessa diskussioner, men jag tror att Narkotikapolitik hade blivit lite samma grej, att endast folk som är för skriver, och då tror jag Politik passar bättre, varför funkar inte det?

Det blir ju rörigt?
Citera
2010-03-25, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Höstlängtan
Övrig sport?
Och innan finsmakar -forumet dök upp så diskuterades dom ämnena i Tobak, Alkohol och under andra drogforum. Så jag kan inte påstå att jag förstår ditt argument då det knappast är logiskt och följdriktigt.
Borde det inte vara ett ämnes popularitet som bestämmer om en ny forumdel krävs eller inte? Mindre populära "övrigt" -ämnen kan alltid diskuteras på andra platser på forumet - eller har jag fel.

Går och sover nu så jag får svara på eventuella nya inlägg imorrn

Analsex borde ha ett eget forum då det diskuteras livligt!

Popularitet avgör inte det som avgör är möjligheten att diskutera ämnet utan att vara i fel forumsdel. Vi har faktiskt droger övrigt, PI eller PU och alla drogsubforum (beroende på infallsvinkel).

Ett problem med narkotikapolitik är dock att placerar man tråden i drogdelen blir det bara ja-sida då det är knarkare som skriver, lägger man den i PI så kanske cannabis klarar sig någorlunda men i stort blir det en alltför stor nej-sida, lägger man den i Liberalism & Anarkokapitalism blir det enbart ja med frihetsargument etc. Ett helt forum för drogpolitik i politik delen, inte droger skulle nog ge en mer nyanserad debatt vilket skulle vara kul att se.
Senast redigerad av tobbesmamma 2010-03-25 kl. 18:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in