2010-03-29, 22:44
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Nu har Island förbjudit stiptease och snart är det väll förbjudet att knulla också. Vad tycker ni om detta beslut? Själv så tycker jag att det är idiotiskt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6836107.ab

Då är det annat ljud i skällan i Frankrike dit islänningen kan bege sig för diverse förlustelser. En kvinnlig ledamot i nationalförsamlingen som sitter för det borgerliga UMP, Chantal Brunel vill att bordellerna som förbjöds på 40-talet ska tillåtas igen. Så i stället för lite striptease på Island kan det bli riktiga hóruhús söderut. 59% av fransmännen delar Madame Brunels åsikt; 74% av männen och 49% av kvinnorna.
Citera
2011-01-06, 14:01
Medlem
Poita_s avatar
Citat:
Närmare hälften av lagstiftarna på Island är kvinnor.

Här har vi anledningen, för mycket feminister som lagstiftar.
Citera
2011-01-06, 20:01
Awaiting Email Confirmation
Det finns tydligen länder i västvärlden som faktiskt är ännu mer moraltanter än vad Sverige är, grattis Island! Ni har just nått höjderna i idioti och tagit hundra år tillbaka i utvecklingen, snyggt jobbat!
Citera
2011-01-06, 20:30
Medlem
Fina Gubbens avatar
Tycker det är fel att dom förbjudit detta men va fan, när jag var där så hade dom två strippklubbar i Rejkavik och jag kan ärligt talat säga att det inte var några 10or bland tjejerna. Tycker politikerna kunde låta klubbarna gå i konkurs med tiden istället.
Citera
2011-01-24, 12:13
Medlem
iljusetavdindags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Det är väl alla feta kossor som sitter där och röstar för detta absurda förbud. Det handlar om avundsjuka antagligen.
Feminister brukar ju ofta vara avundsjuka bitterfittor, så det är då ingen överraskning. Jävligt töntigt beslut hur som helst, hur kan det vara kvinnodiskriminerande och kränkande att låta vuxna människor dansa nakna för pengar?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in