Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-03-22, 21:12
Medlem
WERYs avatar
Dom som vill ha april skämt kan väl PMa dom som gillar sånt. Då slipper forumet trolltrådar och annat för skämt finns året runt och den enda skillnad april gör är: April, april din dumma sill! efter att man lurat nån så det är inte gångbart här

Sen blir det ju mer när Maj kommer och man ska dra majskämten för att sedan säga: Maj, Maj måne, jag kan lura dig till Skåne, en apa i Skåne jag kan lura dig tillbaka!

Man borde göra ett tillägg i reglerna på FB som säger: Det finns PM funktion av en anledning!
Citera
2010-03-23, 23:53
Medlem
BigFatCones avatar
Är man bara lite driftig och inte mer än genomsnittligt korkad så kan man nog trolla ihop både ett och annat bra aprilskämt utan att bryta reglerna.
Citera
2010-03-23, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är man bara lite driftig och inte mer än genomsnittligt korkad så kan man nog trolla ihop både ett och annat bra aprilskämt utan att bryta reglerna.

Ja det är ju det som får en att tvivla på att TS kommer att lyckas med något när h*n måste fråga. Men konstigare saker har hänt. Får kolla TS lite extra kanske få se hur det går.
Citera
2010-03-24, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Binkermuniten
Ja det är ju det som får en att tvivla på att TS kommer att lyckas med något när h*n måste fråga. Men konstigare saker har hänt. Får kolla TS lite extra kanske få se hur det går.

Nej, jag har ju aldrig sagt att JAG ska köra något Aprilskämt! Nej, nej!! Jag undrade bara.
Vill bara påpeka nu så att du inte blir besviken sen och jag vill inte ha nån press på mig.

EDIT: NEJ OCH ÅTER NEJ JAG HADE ÄNDÅ TÄNKT ÅKA BORT FÖRSTA APRIL SÅ JAG KOMMER INTE HA TID OCH SKRIVA.
Fan vad besvikna ni kommer bli, förvänta er inget.
Senast redigerad av Balltazzar 2010-03-24 kl. 00:07.
Citera
2010-03-24, 00:03
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
Nej, jag har ju aldrig sagt att JAG ska köra något Aprilskämt! Nej, nej!! Jag undrade bara.
Vill bara påpeka nu så att du inte blir besviken sen och jag vill inte ha nån press på mig.
Jag gillar din stil, du bygger upp något för att sedan göra en kovändning. Nu räknar jag med något alldeles extra.
Citera
2010-03-24, 00:05
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Modsen kommer förstås att gå ut med att det är ok att tramsa 1:a April, ett aprilskämt från deras sida som sedan får hälften av forumets medlemmar avstängda

Nä aprilskämt tar man via PM
Citera
2010-03-24, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar

Gud vad spännande det blir nu. Kan knappt bärga mig.

Citera
2010-03-24, 00:11
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Modsen kommer förstås att gå ut med att det är ok att tramsa 1:a April, ett aprilskämt från deras sida som sedan får hälften av forumets medlemmar avstängda

DET vore humor!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in