Vitryssen kanske ska landa i Kaunas, men jag tycker han verkar gå för högt för det... På väg till Kaliningrad? Ligger strax under 6000, och därmed under molnet... Iskallt, sa Bull.
EDIT: där dök en till upp...
Senast redigerad av FetFulElak 2010-04-17 kl. 15:31.
Hörde på radion att det sitter "besvikna" charterturister på bl a Arlanda, som "beklagar sig" för att de inte kan komma iväg på sin charterresa. Hur dj-vla korkade individer finns det eg i det här landet? Dom skan skatta sig lyckliga att dom inte hunnit iväg, för att x dagar senare sitta faslåsta på sina resmål. 'Die dummen Schweden' gör sig ånyo påmint... http://sv.wikipedia.org/wiki/Die_dummen_Schweden
Deras besvikelse handlar mer om krossade förväntningar. Det hade kanske sett fram mot den resan månader innan, läst om destinationen, planerat utflykter, längtat efter den billiga alkoholen, solen, stranden och vattnet.
Vitryssen kanske ska landa i Kaunas, men jag tycker han verkar gå för högt för det... På väg till Kaliningrad? Ligger strax under 6000, och därmed under molnet... Iskallt, sa Bull.
Möjligt. Vad fan är "Globus Air", känns som det är ett chartrat plan? Är också ett AFL757 i krokarna.
Tydligen är luftrummet öppet på vissa höjder i Tyskland, men jag tvivlar att någon vågar riskera att starta i Tyskland, utan det är överflygningar bara.