2010-04-11, 02:54
Medlem
justin bieber är jättebra och jättesöt
Citera
2010-04-11, 07:19
Medlem
brianmolkos avatar
Är han känd här ? enda sättet jag hört om människan är att iJustine på youtube var på någon spelning/signering med killen ..
Citera
2010-04-11, 11:32
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är han känd här ? enda sättet jag hört om människan är att iJustine på youtube var på någon spelning/signering med killen ..
Han är i alla fall känd om ud är på lockerz.com
Citera
2010-04-13, 16:26
Medlem
KidGrunges avatar
Finns det någon annan som är mer whiteboy än han?

Jobbig liten skit, han kommer vara känd nu, men vad händer när han kommer i puberteten?

Då säger jag "HIGH WAY TO HELL".
Citera
2010-04-15, 15:58
Medlem
bullrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av temp
För sin ålder är han faktiskt en jävligt bra sångare,

http://www.youtube.com/watch?v=Zv4ftT043S0

Du måste skämta? Har du hört one time? USCH USCH USCH! Han är bögigare än chris crocker!
Citera
2010-04-15, 23:18
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrunk
Du måste skämta? Har du hört one time? USCH USCH USCH! Han är bögigare än chris crocker!

Vad har det att göra med hur bra han är?
Citera
2010-04-16, 00:11
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrunk
Hur gammal är du?
Citera
2010-04-16, 00:49
Medlem
wonderlands avatar
Jävligt bra sångröst? Av det jag hört, låter ju som nästan hela rösten är satt på autotune för pojkstackarn börjar komma i målbrottet och de måste dölja skarvarna...nej tack.
Citera
2010-05-08, 14:57
Medlem
Jag kan säga att det här inte alls är min musiksmak, utan jag lyssnar vanligtvis på metal , MEN till och med jag tycker ju förfan att grabben har kanonröst...

visst att alla inte kan gilla hans låtar och det, men rösten har han, thats it. Sen att ni tycker att han är ful och äcklig??? wtf??? han är 16...säg en snyggare kille i den åldern då, jag har nog inte sett nån iaf...är personerna som har sagt så kanske snyggare? lägg isåfall gärna upp bild så vi kan se...OCH jag är kille, dock INTE bög, jag är så pass säker på min läggning så jag vågar säga att han då fan inte är ful. Är glad att han upptäcktes av någon, han har nämligen flera video på youtube innan han blev känd också.
Citera
2010-05-08, 15:09
Medlem
Den killen hade inte kommit långt utan auto-tune.

Efter att ha plågat mig igenom lite låtar så kan jag även säga att han har ett sjukt jobbigt vibrato.
Senast redigerad av entvå3 2010-05-08 kl. 15:40.
Citera
2010-05-13, 17:15
Medlem
Jag tror han är utklädd till kille men att han är tjej på riktigt. Det finns fan ingen annan förklaring.
Citera
2010-05-13, 18:15
Medlem
Kongo_89s avatar
såg en video med honom (något jag egentligen ångrar :P) och de slog mig att han är en jäkla pimp som får äldre tjejer. minns ej vad låten hette men den tjejen han raggade på där va iaf äldre än honom.
visst de är bara en video men man får ju intrycket att han är en pimp xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in