2019-12-10, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supertastic
En fantastisk artist. Vila i frid, Marie.
På cnn säger dom att Roxette nu spelas på många radiostationer över hela USA...
Citera
2019-12-10, 19:00
Medlem
Sov gott, mitt 90-tal!
Fina Marie, nu är kriget mot den vidriga sjukdomen över och jag hoppas att du fått ro. Sjung för änglarna.
Citera
2019-12-10, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OllarSenoritas
Svarar ju inte på ett skit. Många homos som lever en lögn.
Varför skulle hon vara flata? Hon har aldrig haft en tjejrelation. Däremot ett par relationer med killar - varav en på tre år och den andre på många år, med vilken hon har två vuxna barn och som hon fortfarande var gift med. Finns ingen anledning att gå och gömma på ev homosexualitet i våra dagar. Trams.
Citera
2019-12-10, 19:08
Medlem
dialektikers avatar
Jag minns att de flesta sa att de hatade Roxette förut. Jag gjorde det också.
Marie var en bra sångerska dock. Men hon och Per Gessle konstellationen blev inte bra (KOM INTE OCH SÄG NU "de var så framgångsrika!". Ja, det kanske de var, men de flesta svenskar sa att de hatade Roxette).

Det är alltid tråkigt när folk dör, men för Marie var det dock skönt, oj vad hon har varit svag i åratal. Det måste ha varit väldigt påfrestande.

Hon fick en otrolig karriär med Roxette, men jag tycker det lät bedrövligt
Hon hade gett mig mycket mer som fortsatt soloartist.

Kom gärna med exempel på vilken Roxette-låt som är bra (inte Listen to your heart för den hatar jag, eller The look eller Dressed for success, ännu värre!)
Citera
2019-12-10, 19:10
Medlem
Tjohoo72s avatar
vila i frid
Citera
2019-12-10, 19:11
Medlem
Crash Boom Bang är för jävla bra.
Citera
2019-12-10, 19:11
Medlem
HuJintaos avatar
Grym kvinna, jäkla bra pipa också. Många låtar med Roxette har lyssnats på i pojkrummet. Hoppas hon inte behövde ha ont innan hon tog ned skylten.
Citera
2019-12-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Marie var en bra sångerska dock. Men hon och Per Gessle konstellationen blev inte bra (KOM INTE OCH SÄG NU "de var så framgångsrika!". Ja, det kanske de var, men de flesta svenskar sa att de hatade Roxette).

Det är alltid tråkigt när folk dör, men för Marie var det dock skönt, oj vad hon har varit svag i åratal. Det måste ha varit väldigt påfrestande.

Kom gärna med exempel på vilken Roxette-låt som är bra (inte Listen to your heart för den hatar jag, eller The look eller Dressed for success, ännu värre!)

Visst, det kan jag väl göra din skrumplever!

Crash! Boom! Bang!, Spending my time, Almost unreal, One wish,A thing about you, Vulnerable, The big L. och Anyone.
Citera
2019-12-10, 19:14
Avslutad
https://www.youtube.com/watch?v=Z30EeVQLYwA (listen to your heart)
https://www.youtube.com/watch?v=8fGLiIvKKys (fading like a flower)
https://www.youtube.com/watch?v=S5fn1DfqPfA (sleeping in my car)

Några godingar i hennes ära.
Senast redigerad av Hatan 2019-12-10 kl. 19:16.
Citera
2019-12-10, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Jag gillade dem, jag var iofs bar 6-7 år då 😁
She's got the look var med i Baywatch och Hot Blooded i en porrfilm 😁
Citera
2019-12-10, 19:18
Medlem
MyJustices avatar
Nu ligger hon där och snurra runt .
Såsom hon alltid har gjort .
På Samma spelare Och Samma Vinyl .
Tycker Att Marie gjorde sin bästa låter, innan hon blev en del av Roxette.
RIP
Citera
2019-12-10, 19:19
Medlem
Lyssna första minuten på "Vulnerable" iofs Persan sol sjunger där. Men The big L. är min favvolåt av dem. Dessutom är det inte mitt fel att ni inte inser skönhet i androgyna tjejer.

Lennox som också är ett geni behärksar flera instrument och har studerat flera år gällande musik.
Men när ni babarersvettlappar och babianrövar sitter och funderar låter det något som detta: ja men det är ju så siiiiimpelt, inget djup (fast att ni inte ens lyssnae på klassisk musik). Men pröva själva att göra hit efter hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in