2010-03-16, 20:00
Medlem
absinthes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Person 1: - Du ska få plocka tänder i en månad du din jävla fitta *ohörbart för mig* får gå och skyddsidenti(osäker på den), identifiera 're din jävla hora.

Person 2: *ohörbart för mig*

Person 3: *ohörbart i bakgrunden*

Person 1: Nä, men det ä han som borde bli dä.

Ah, nu klarnar det lite

Så här uppfattar jag iaf ljudinspelningen

"Du ska få plocka tänder i en månad du din jävla fitta, sju läkarlag kommer få gå skift för att identifiera dig din jävla hora"

brus

brus

Nä, men det ä han som borde bli dä.
Citera
2010-03-16, 20:07
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinthe
Ah, nu klarnar det lite

"Du ska få plocka tänder i en månad du din jävla fitta, sju läkarlag kommer få gå skift för att identifiera dig din jävla hora"

brus

brus

Ja, när du säger det så är det ju glasklart.
Citera
2010-03-16, 20:11
Medlem
Chrille Ps avatar
Ett uttalande som är lika ironiskt som tragiskt med tanke på hur sönderslagen han tydligen blev.
Citera
2010-03-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ah, nu klarnar det lite

brus

brus

"Det är inga tomma hot" låter det som att han säger.
Citera
2010-03-16, 20:15
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makkanw
"Det är inga tomma hot" låter det som att han säger.

Ja det låter så men jag är långt i från säker, men jag får för mig att det är en annan person på sidan om som säger det och inte han.
Citera
2010-03-16, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Ja det låter så men jag är långt i från säker, men jag får för mig att det är en annan person på sidan om som säger det och inte han.

Jag tycker det är samma röst iallafall.
Citera
2010-03-16, 20:24
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makkanw
Jag tycker det är samma röst iallafall.

Jag tycker det låter som en mycket yngre person, antagligen någon i gänget som spelar in vilket jag på grund av fnissningarna föreställer mig är ett tonårsgäng med "tuffingar" som försöker egga 2 dårar att fightas.

Jag ser alltså det om "tomma hot" mer som en (om än lätt hånfull) fråga än ett påstående.
Senast redigerad av Chrille P 2010-03-16 kl. 20:29.
Citera
2010-03-16, 20:50
Medlem
HerrBormanns avatar
Citat:
Ah, nu klarnar det lite

brus

brus

Starta en ny tråd. Den här handlar om Odjuret från Sundsvall och det finns inget som talar för att det är han på ljudinspelningen.
Citera
2010-03-16, 20:55
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
Starta en ny tråd. Den här handlar om Odjuret från Sundsvall och det finns inget som talar för att det är han på ljudinspelningen.

Det finns ju folk i tråden som bekräftat att det är han.

Och jag kan bekräfta så mycket som att han pratar Sundsvallsdialekt i alla fall.
Citera
2010-03-16, 20:59
Medlem
Luclins avatar
Citat:

Kan också bekräfta att det är han.
Citera
2010-03-16, 21:01
Medlem
Winkelslips avatar
Citat:

Kan med 99% säkerhet säga att det är Stefan på inspelningen tyvärr, annars någon som imiterar hans röst och sätt att uttrycka sig väldigt väl.
Citera
2010-03-16, 21:01
Medlem
Någon som vet eller förstår varför så många går med in en minnesgrupp samtidigt som han verkar så hatad och skadat folk fysiskt och psykiskt för livet?

http://www.facebook.com/group.php?gid=373923226837#!/group.php?v=wall&gid=373923226837
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in