2010-03-14, 13:14
Medlem
emras avatar
Eftersom det verkar omöjligt att hitta på Com Hems undermåliga hemsida så kanske det är fler än som jag missat att man kan beställa Säsongskortet med enbart allsvenskan för en engångsavgift på 1350 kr. Jag trodde de hade lagt ner det, för det enda jag hittade var ett 12-månaders kombiabonnemang som inkluderade hockey.

Man måste ringa in och beställa det, men de matcherna som går idag missar man, pga något tekniskt strul som beräknades vara fixat efter 16-tiden.
2010-03-14, 13:22
Medlem
Namters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emra
Eftersom det verkar omöjligt att hitta på Com Hems undermåliga hemsida så kanske det är fler än som jag missat att man kan beställa Säsongskortet med enbart allsvenskan för en engångsavgift på 1350 kr. Jag trodde de hade lagt ner det, för det enda jag hittade var ett 12-månaders kombiabonnemang som inkluderade hockey.

Man måste ringa in och beställa det, men de matcherna som går idag missar man, pga något tekniskt strul som beräknades vara fixat efter 16-tiden.
vad ska diskuteras?
2010-03-14, 13:59
Medlem
emras avatar
Tänkte bara upplysa om det, eftersom informationen var svårtillgänglig.
2010-03-14, 14:19
Medlem
Meanmachines avatar
På Canal Plus hemsida är informationen om hur man får säsongskortet för enbart Allsvenskan för knappa 1400 kr endast ett musklick bort. Svårtillgänglig för en amöba, kanske.
2010-03-14, 16:01
Medlem
Fitzenstrahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
På Canal Plus hemsida är informationen om hur man får säsongskortet för enbart Allsvenskan för knappa 1400 kr endast ett musklick bort. Svårtillgänglig för en amöba, kanske.

Har du lyckats beställa säsongskortet för enbart Allsvenskan via Canal+ hemsida då? Jag kan bara välja paket med antingen C+ Sport eller C+ Total när jag försöker beställa säsongskortet med ComHem. Och då är ju inte den informationen värd speciellt mkt.
2010-03-14, 16:56
Medlem
feldgraus avatar
Ok. Vi är informerade. /MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här