Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-14, 05:34
Medlem
möböks avatar
Jag är påväg att inhandla ny dator, kan här då välja mellan att få den med XP eller Windows 7, är sugen på Win 7 men har läst att det är inkompatibelt med hopvis med program.

Sitter här också med en piratversion utav Win 7 och kan inte få PS3 Media Center att fungera, vilket då är ett bra viktigt program för undertecknad. Kan det vara för att min version är pirat och att det därför inte fungerar? Har någon här lyckats få PS3 Media Center att fungera med Win 7?

Vad mer för program fungerar inte med detta OS?
Citera
2010-03-14, 05:53
Medlem
Sigma:Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av möbök
Jag är påväg att inhandla ny dator, kan här då välja mellan att få den med XP eller Windows 7, är sugen på Win 7 men har läst att det är inkompatibelt med hopvis med program.

Sitter här också med en piratversion utav Win 7 och kan inte få PS3 Media Center att fungera, vilket då är ett bra viktigt program för undertecknad. Kan det vara för att min version är pirat och att det därför inte fungerar? Har någon här lyckats få PS3 Media Center att fungera med Win 7?

Vad mer för program fungerar inte med detta OS?

PS3 media center fungerar alldeles utmärkt på min win7 x64, kan tilllägga att den är "pirat".
Citera
2010-03-14, 08:01
Medlem
möböks avatar
Jamen dåså. Då är det nog bara jag som har varit korkad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in