2010-03-19, 11:54
Medlem
Bandhundens avatar
Varför ska rasister betala skatt för att negrer ska ha bidrag?

Samma frågeställning. Du kan hitta 100 tals liknande frågor.
Citera
2010-03-19, 12:23
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saken
Svensken som folk försvinner snabbare eftersom alla muslimska barnmaskiner sitter hemma och cashar in flerbarnstillägg på varje rasfrämmande nytillskott till den svensk faunan. (Svenskor sprutar inte ur sig barn i den omfattningen att de omfattas av denna neger/arabriktade subvention) Därför är barnbidraget en del av folkmordet på svenskar.
Och abort är folkmord. Och försäljningen av SAAB är folkmord. Och Netscape Navigator är folkmord...
Citera
2010-03-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Som framgår i mina tidigare trådar är ju vi vita singelmän en av samhällets mest bespottade, avskydda och föraktade grupper. Vi behandlas som skit, vi är losers som har oss själva att skylla, vi ska få jobba över på arbetsplatser medan kvinnorna sticker hem för att passa barnen, vi blir baktalade och mobbade. Lik faan förväntas vi betala skatt för att finansiera nån annans horungar i form av barnbidrag.
Samtidigt som samhället gör allt för att förhindra oss från att föröka oss.
Snälla motivera varför vi ska betala skatt till barnbidrag?

precis av samma anledning som vi betalar skatt till skola, sjukvård, vägar, försvar, kultur och allting annat.
Citera
2010-03-19, 14:14
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Som framgår i mina tidigare trådar är ju vi vita singelmän en av samhällets mest bespottade, avskydda och föraktade grupper. Vi behandlas som skit, vi är losers som har oss själva att skylla, vi ska få jobba över på arbetsplatser medan kvinnorna sticker hem för att passa barnen, vi blir baktalade och mobbade. Lik faan förväntas vi betala skatt för att finansiera nån annans horungar i form av barnbidrag.

Man måste betala skatt. Däremot kan du engagera dig politiskt för att vi skall betala så lite skatt som möjligt.
Citera
2010-03-19, 14:44
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:

Herregud......du är verkligen ett grottmongo och din argument är totalt värdelösa.

Ska friska människor verkligen behöva betala skatt så att cancersjuka kan få vård?

Det är ungefär så du har resonerat....

Problemet verkar mera ligga i - dina egna ord - att du är en bespottad loser.
Citera
2010-03-19, 18:31
Medlem
Sakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Och abort är folkmord. Och försäljningen av SAAB är folkmord. Och Netscape Navigator är folkmord...

Folkmord är den medvetna och systematiska förstörelsen av en etnisk, religiös eller nationell grupp. Om politiker medvetet premierar främmande etniciteters förökning i vårt land, är inte det att betrakta som en systematisk förstörelse av den svenska etniska gruppen?
Citera
2010-03-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Herregud......du är verkligen ett grottmongo och din argument är totalt värdelösa.

Ska friska människor verkligen behöva betala skatt så att cancersjuka kan få vård?

Det är ungefär så du har resonerat....

Problemet verkar mera ligga i - dina egna ord - att du är en bespottad loser.

Det är alltid bra att ifrågasätta skattesystemet då det har en tendens att svälla, så frågan är berättigad.

PS
Varför skall du alltid kalla någon för idiot i dina inlägg. Verkar vara ett genomgående tema i alla dina inlägg, är det nån balkangrej?
Citera
2010-03-20, 02:50
Medlem
Mengerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saken
Folkmord är den medvetna och systematiska förstörelsen av en etnisk, religiös eller nationell grupp. Om politiker medvetet premierar främmande etniciteters förökning i vårt land, är inte det att betrakta som en systematisk förstörelse av den svenska etniska gruppen?

Dör en svensk för varje grek som föds?

Detta var nog bland de mest löjeväckande ordvrängningar jag hört tror jag...
Citera
2010-03-20, 13:47
Medlem
Sakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mengerian
Dör en svensk för varje grek som föds?

Detta var nog bland de mest löjeväckande ordvrängningar jag hört tror jag...

Du anser inte att det pågår en utfasning av etniska svenskar till förmån för andra etniska grupper i Sverige?
Citera
2010-03-21, 06:13
Medlem
Grishams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guill
jag tycker inte det är mer synd om singelmän än om barnlösa singelkvinnor som också tvingas försörja andra kvinnors barn, via skatt.

Fast antalet barnlösa karlar lär vara betydligt större än antalet kvinnor. Någon som har konkreta siffror?
Citera
2010-03-21, 08:29
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

tja det är din investering för framtiden. De(barnen) som växer upp, ska betala in skatt till din omvårdnad(äldreomsorgen,sjukvård) och också till din pesnion. Din färdtjänst som du ska utnyttja med mera.

Så varför ska de betala det till dig,när de är hårt arbetande vuxna och du sitter på pensionärshem. När du ej ville betala in för "barnbidrag"?
Citera
2010-03-21, 10:10
Medlem
cp-apas avatar
Vi betalar skatt så att det bl.a. föds barn. Ett samhälle behöver reproduceras. Inget konstigt med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in