2009-07-06, 17:47
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Nån som har koll på Söders thaimassage i Gävle om dom är duktiga och bra?
Citera
2009-07-07, 15:54
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate
.

Vill hemskt gärna dra tillbaka och göra rätt för mig men behöver verkligen pengarna. Vilket hon säkert också gör

Rekomenderar verkligen stället jag var på bara det att 900 kronor är ganska mycket för detta nöje.

Men varför drar man och tar en thaimassage om man inte har råd....
dessutom rikgit korkat att inte ta med kontanter.

ngn som fått thaimassage av en tjej med stora bröst?
Den erfarenhet jag har att 99 % har små bröst.
Citera
2009-07-07, 20:20
Medlem
Alonens avatar
Glasklart!

Citat:
Ursprungligen postat av wallsan
Om man har flickvän och går på thaimassage och sen får HE,
Anses det då som att jag är otrogen?

Ren och skär hälsovård!
(Kvinnan ifråga får ju inte vara så egoistisk att hon inte låter andra njuta av min kropp!...)
Citera
2009-07-07, 21:42
Medlem
torstenhingstens avatar
Sen kan mna ju se det från en annan sida..
hur fräscht är det på vissa ställen att ligga med kuken ned på handduken..byter alla ställen till rena o fräscha handdukar?
tvättar de ordentligt sina händer efter all sperma de fått på sina händer

det är säkert ingen fara men nog känns det lite ofräscht att ta massage direkt efter en annan kille
Citera
2009-07-08, 22:29
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Sen kan mna ju se det från en annan sida..
hur fräscht är det på vissa ställen att ligga med kuken ned på handduken..byter alla ställen till rena o fräscha handdukar?
tvättar de ordentligt sina händer efter all sperma de fått på sina händer

det är säkert ingen fara men nog känns det lite ofräscht att ta massage direkt efter en annan kille

Inte så. Man kan få avsmak.
Tror he i Sverige är en myt. Vissa ställen har det kanske men hos de allra flesta ställen är det nog omöjligt. Jag har iaf aldrig stött på fenomenet.
Citera
2009-07-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Tror he i Sverige är en myt. Vissa ställen har det kanske men hos de allra flesta ställen är det nog omöjligt. Jag har iaf aldrig stött på fenomenet.

Då har du lyckats att komma till fel ställen!!!
Citera
2009-07-08, 23:20
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
- - -

ngn som fått thaimassage av en tjej med stora bröst?
Den erfarenhet jag har att 99 % har små bröst.

Gener kallas det... min erfarenhet är att åtminstone 99% av alla negresser har bruna ögon.
Citera
2009-07-09, 00:22
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Skum fråga kanske, men ni som fått HE, vart gör man av satsen? Lägger de en handduk eller nåt över så man inte sprutar ner hela henne eller båset, hur brukar det gå till?

/F
Citera
2009-07-09, 07:57
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffsterBunny
Skum fråga kanske, men ni som fått HE, vart gör man av satsen? Lägger de en handduk eller nåt över så man inte sprutar ner hela henne eller båset, hur brukar det gå till?

/F

Nej då, satsen sprutas rakt upp i luften eftersom man ligger på rygg när avrunkningen sker. Sedan torkar massösen upp allt med vanligt hushållspapper, och därefter torkar hon av dig med en vanlig handduk doppad i varmt vatten. Eventuella rester duschar man bort därefter.
Citera
2009-07-09, 20:42
Medlem
FluffsterBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Nej då, satsen sprutas rakt upp i luften eftersom man ligger på rygg när avrunkningen sker. Sedan torkar massösen upp allt med vanligt hushållspapper, och därefter torkar hon av dig med en vanlig handduk doppad i varmt vatten. Eventuella rester duschar man bort därefter.

Jaha där ser man, tack för upplysningen

/F
Citera
2009-07-10, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2

Du har fantastiskt rätt!!

REN OCH SKÄR MYT!!

De som påstår sig ha fått HE, i varje fall på något av de... ja.. typ 25 olika ställena jag provat i malmö/lund, de ljuger!! Det finns inte på dessa ställen, och därför har jag sjukt svårt att tro det skulle ske HE på några andra ställen...
Citera
2009-07-10, 09:04
Medlem
Demodokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
Du har fantastiskt rätt!!

REN OCH SKÄR MYT!!

De som påstår sig ha fått HE, i varje fall på något av de... ja.. typ 25 olika ställena jag provat i malmö/lund, de ljuger!! Det finns inte på dessa ställen, och därför har jag sjukt svårt att tro det skulle ske HE på några andra ställen...
Det kanske bara är så att det aldrig är aktuellt att ge just dig HE?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in