2012-01-16, 21:36
Medlem
Jag brukar alltid vilja att massösen kör upp ett eller flera fingrar i mitt arsle. Jättetråkigt att många av thaitjejerna är så skeptiska till detta, bara ett fåtal som vill slicka. Har en nice thai söder om stan som vill att jag slickar hennes arsle. Det är oxå mumma.

Mvh/C
Citera
2012-01-17, 00:01
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickWad
Hej ,

jag har en fråga angående happy endings ,

1-Vad är det som "ingår i en Happy ending "
2- Vad kostar det
3- Brukar dem som sysslar med det fråga om man vill ha , eller måste man själv komma med önskemål ?

Läs lite mer än sista sidan i denna tråd så får du veta en hel del!
Citera
2012-01-17, 01:56
Medlem
Finns det något schysst thaimassage ställe i Stockholm? Gärna runt östermalmstrakten...

edit: har besökt sabai soong redan
Citera
2012-01-17, 19:49
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leonorefidelio
Finns det något schysst thaimassage ställe i Stockholm? Gärna runt östermalmstrakten...

edit: har besökt sabai soong redan

Def finns väl ca 200 stycken i Stockholmsområdet. På Östermalm/Gärdet finns det åtminstone 10 st om jag inte minns fel, Thaimassageguiden ger exakt besked...
Citera
2012-01-18, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Def finns väl ca 200 stycken i Stockholmsområdet. På Östermalm/Gärdet finns det åtminstone 10 st om jag inte minns fel, Thaimassageguiden ger exakt besked...

Tack för svar! Någon du kan rekommendera?
Citera
2012-01-18, 15:50
Medlem
Vad faan är väl bara slänga ner runt 8-9 hundringar i fickan och testa första ställe du kommer på. Sen får du väl se hur det går. Beroende på ställe så räcker pengarna till en eller två massager. Hur som helst får du en avkopplande timme med eller utan HE.

Citat:
Ursprungligen postat av Leonorefidelio
Tack för svar! Någon du kan rekommendera?
Citera
2012-01-18, 16:48
Medlem
frokenvendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikado
Är det någon som känner till liknande det stället vid Caroli som hade solarium som cover efter nerstängningen ?

Var det ett sånt ställe?
Citera
2012-01-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Vad faan är väl bara slänga ner runt 8-9 hundringar i fickan och testa första ställe du kommer på. Sen får du väl se hur det går. Beroende på ställe så räcker pengarna till en eller två massager. Hur som helst får du en avkopplande timme med eller utan HE.

Härligt, tack
Citera
2012-01-19, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokenvendetta
Var det ett sånt ställe?

Tråden går runt i cirklar nu. Jag tror att all information redan finns.
Citera
2012-01-20, 00:57
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Märkligt egentligen att det inte finns åtminstone ett par salonger i Stockholm som försöker konkurrera med lite annorlunda öppettider!

Enorm konkurrens med ca 200 salonger och ca 190 av dem stänger kl 19 eller 20, en handfull 21 och nån enstaka påstår sig ha öppet till 22 nån kväll i veckan, vilket ändå är åt fel håll att åka för min del.

Många tjejer skulle väl säkert lika gärna kunna tänka sig att jobba 15-23 eller så, kl 10-14 är ju ändå sämsta tiden och många salonger kör happy hour då.

Visst är vi väl fler som skulle uppskatta att ha ett par ställen att besöka lite senare på kvällen???

Kanske någon salongsägare som läser detta och kan fundera lite... Ofta sitter ju ett gäng tjejer sysslolösa på de flesta salonger man besöker i alla fall, då kunde de ju arbeta i skift och turas om istället. Borde kunna ge bättre fördelning av intäkterna kan man tycka!
Citera
2012-01-20, 06:51
Medlem
HappyHandsomes avatar
Tänkte samma tanke, men klientelet efter 22.00 skulle nog vara ganska stereotypisk, inte kännas så seriöst och skulle få för mycket uppmärksamhet. Skulle nog bli struligt med fulla typer en fredagsnatt som bestämt och odiskret vill ha sina behov tillfredställda...

Kolla istället de som öppnar först. Allt före nio på morgonen är mitt i natten för mig, hehe!
Citera
2012-01-20, 10:24
Medlem
Det är väl inte helt ovanligt att tjejerna använder salongerna som bostad nattetid gissar jag. Och då vill de nog ha lite "me time" i lugn och ro. Det torde vara rätt slitsamt rent fysiskt att massera folk dagarna i ända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in