2011-06-18, 13:05
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Du pullar inte längre för att inte få aids på fingrarna? Du smittas ju inte av aids om det kommer på fingrarna. Däremot om du rör kuken, munnen etc. så finns det en risk. Vill gärna veta hur du tänker eftersom jag själv är sugen på att pulla nån thaimassös, hittills har jag bara fått HE.
Sist jag var på thaimassage så pullade jag endå, dvs efter jag skrev detdär. Jag kysste även massösen så nu har jag ångest
Citera
2011-06-18, 17:39
Medlem
En fråga om hygien på dessa ställen: Hur ofta tror ni de tvättar de dar handdukar man använder ? Tror ni de tvättar efter varje kund ?

Låt oss anta att de tvättar handdukar man använder som täcke efter varje ny kund men jag tror inte de tvätar handduken under eller den som ligger över kudden. Hur många 70-åriga gubbar har legat näcka där innan det är DIN tur ? Tvättar de händerna efter varje kund (läs:70 årig gubbe som de maserade mellan skinkor) ?

Jag frågar eftersom de få gånger jag varit på massage valde jag att inte dusha efter och varenda gång kliade det som i helvete över hela kroppen och jag är inte allergisk vad jag vet. Och de använder ju bara såndär baby-olja och jag tror inte det är vad orsakar irritation
Citera
2011-06-18, 18:02
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facepuncher
En fråga om hygien på dessa ställen: Hur ofta tror ni de tvättar de dar handdukar man använder ? Tror ni de tvättar efter varje kund ?

Låt oss anta att de tvättar handdukar man använder som täcke efter varje ny kund men jag tror inte de tvätar handduken under eller den som ligger över kudden. Hur många 70-åriga gubbar har legat näcka där innan det är DIN tur ? Tvättar de händerna efter varje kund (läs:70 årig gubbe som de maserade mellan skinkor) ?

Jag frågar eftersom de få gånger jag varit på massage valde jag att inte dusha efter och varenda gång kliade det som i helvete över hela kroppen och jag är inte allergisk vad jag vet. Och de använder ju bara såndär baby-olja och jag tror inte det är vad orsakar irritation

det är nog väldigt olika...har sett både väldigt prydliga ställen som byter allt..och andra mindre renliga..som häromsistens när handduken över kudden som jag svettats och snörvlat i låg kvar när jag gick...Fick ju bronkit i vintras också från nåt ställe..
Citera
2011-06-18, 18:55
Medlem
EnNyGrejs avatar
det kliar i min rumpskåra just nu utan nån speciell anledning men nu tror jag att jag vet varför
Citera
2011-06-19, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
det är nog väldigt olika...har sett både väldigt prydliga ställen som byter allt..och andra mindre renliga..som häromsistens när handduken över kudden som jag svettats och snörvlat i låg kvar när jag gick...Fick ju bronkit i vintras också från nåt ställe..

Väldigt olika från ställe till ställe. Ju sunkigare desto färre byten av handdukar etc är min erfarenhet.
Citera
2011-06-19, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Facepuncher

En av de lukter som jag förknippar mest med thaisalonger är sköljmedel och även ljudet av dunkande tvättmaskiner!
Citera
2011-06-19, 20:10
Medlem
Tja. Carro här. Inget kallsnack.

Vaknar 10.00. Bor på hotell nu då min fd flickvän kastat ut mig. Rökte på igår, ensam på mitt hotellrum. Tragiskt som fan, jag vet , men vem fan bryr sig. Stinker haschlukt i rummet, inte poppis.
Klagomål från städpersonalen att detta beteende från min sida icke kommer att accepteras fortsättningsvis. Att jag öppnade dörren naken när hotellstäderskan knackade på gjorde mig väl inte mer seriös i deras ögon. Jävligt känsliga på detta hotell må jag säga.
Howewer efter dagens dos med 4 citadon och en redbull är jag ready to go.
Glider in på affären vid telefonplan och köper en burk honung. Bor i detta område just nu.

Har fått tips om ett saggigt jävla ställe någonstans i slutet av den röda linjen ut mot fruängen, skall tydligen vara ett kinky place.
Är ruggigt trött på vaniljsexet thaihaken erbjuder och hoppas på en skön resa idag.
Ser thaiskylten och kan direkt konstatera att detta ställe är riktigt jävla sunkigt, vi snackar källarlokal, inget annat.

Möts av 3 glada ansikten som skriker thaimassage, tranqilo säger jag och sparkar av mig skorna för att markera att jag inte är att leka med.
De ser nu på mig med ny respekt och jag säger at den minsta thaien att jag ska ha kaffe.
Samtidigt som kaffet kommer slår jag en banan mot bordet så att den totalt demoleras, de ser direkt chockade ut nu.
Väldigt effektfullt må jag säga.

Nu börjat jag bli kåt och pekar på den lilla tunna thaitjejen, vi går längst in i lokalen. Väldigt bra väggar och det känns som vi kan vara ostörda här.
Hon är väldigt osäker på mig, och jag svänger in på den charmiga vägen, säger att jag är deppig då tjejen gjort slut och att jag inte mår så bra. Hon tittar på mig med en förstående blick och jag passar nu på att försöka kyssa henne, hon föser inte bort mig men det blir ingen tunga, jag kysser henne nu på halsen. Hon skakar av mig och reser sig upp och går ut från rummet. Jag ligger kvar och funderar på vadfan som händer. Efter ett tag kommer den äldsta av thaitjejerna in och säger att de skall stänga och att jag måste gå. Hennes blick är stirrig och hon är direkt agressiv.

Det normala är väl att jag vägrar och käftar lite med thaihoran, men då hon visar pondus så blir jag lite spak. Jag bestämmer mig för att dra därifrån. Jag ber dock att få låna deras toalett då jag under tiden thaien var borta smetat in händerna med honung. Tänkte bara skölja bort denna innan jag avviker.
Innan jag går stoppar jag in 6 st flaskor med babyolja i fickan på min hoodtröja. Jag glider ut och skall passera thailudren, de tjattrar högljutt nu. Den minsta av dom frågar vad jag gömt i tröjan , det ska du skita i ditt lilla thailuder säger jag och spänner min psykblick i henne nu. Thaibruden tiltar nu helt och attackerar mig med en spark, hon träffar mig i magen och jag faller ned på golvet. Dom andra två ludren kommer nu till hennes undsättning och alla tre sparkar på mig när jag ligger ned. De träffar dock inte utan jag kan ganska snabbt resa mig upp. De stannar nu upp och situationen känns komisk, den minsta thaien skriker att hon skall döda mig. Jag kastar en flaska med babyolja mot väggen och skriker att jag inte kan ge dom särskilt positiva omdömen i massageguiden efter detta besök. Jag kliver ut genom dörren med thaien efter mig, jag smålubbar därifrån samtidigt som jag kör höga knäuppdragningar.

Thaien skiker att om jag någonsin kommer tillbaka kommer hon att döda mig. Jag vinkar glatt som att inget hänt.

Mvh C
Senast redigerad av carolina kallur 2011-06-19 kl. 20:14.
Citera
2011-06-19, 21:21
Medlem
"tranqilo*säger*jag*och*sparkar*av*mig*skorna*för* att*markera*att*jag*inte*är*att*leka*med."

"kaffet*kommer*slår*jag*en*banan*mot*bordet*så*att *den*totalt*demoleras,*de*ser*direkt*chockade*ut*n u ."
*
"jag smålubbar därifrån samtidigt som jag kör höga knäuppdragningar."

"Jag vinkar glatt som att inget hänt."

Säljer du tshirts? Vill äga.
Roligaste jag läst sedan jag lärde mig att läsa.

Garvar fan fortfarande.

Honung... Hahahahahahahaha!

{SB}
Citera
2011-06-19, 22:03
Medlem
---->Carro

Man blir ju nyfiken på vilken salong du varit på.. skulle vilja gå dit och daska en banan i bordet
Citera
2011-06-20, 07:48
Medlem
seriöst, sällan man ser banan. tycker det oftast är äpplen och bapelsiner. kiwi är fan ovanligt med samt mango.

{SB}

Citat:
Ursprungligen postat av jergus
---->Carro

Man blir ju nyfiken på vilken salong du varit på.. skulle vilja gå dit och daska en banan i bordet
Citera
2011-06-20, 08:18
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
seriöst, sällan man ser banan. tycker det oftast är äpplen och bapelsiner. kiwi är fan ovanligt med samt mango.

{SB}
Jodå har fått bananer på flera ställen, även på det fröken Kallur fantiserar om
Citera
2011-06-20, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
"tranqilo*säger*jag*och*sparkar*av*mig*skorna*för* att*markera*att*jag*inte*är*att*leka*med."

"kaffet*kommer*slår*jag*en*banan*mot*bordet*så*att *den*totalt*demoleras,*de*ser*direkt*chockade*ut*n u ."
*
"jag smålubbar därifrån samtidigt som jag kör höga knäuppdragningar."

"Jag vinkar glatt som att inget hänt."

Säljer du tshirts? Vill äga.
Roligaste jag läst sedan jag lärde mig att läsa.

Garvar fan fortfarande.

Honung... Hahahahahahahaha!

{SB}

Hahaha vilken humor,.. vassa grejer de där med thaitjejer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här