Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Hade nog min hittills bästa salongs-upplevelse idag! En riktigt snygg ung tjej, mycket hångel inkl djupa kyssar, sug, slick och därefter red hon mig, avslutat med munsprut där hon svalde allt.. Jag törs nog inte tala om vad jag betalade för allt detta, jag skulle bli lynchad här för min snålhet..
Men Du fick ingen massage, jag var på massage idag, två timmar! En helvetes bra oljemassage av en mycket trevlig och skämtsam Thaikvinna som jag lär känna mer och mer varje gång jag går dit. Hon håller mig på sträckbänken , mycket erotisk massage men inget mer , ibland ett skämt om vad jag skall göra efter massagen. Jag svarade , är ju så djävla kåt nu så antingen lånar jag din WC och runkar av mig själv eller så åker jag hem till min lilla Thaifru, där får jag vad jag vill. Gör du det säger hon då , kanske jag kommer att hjälpa Dig nästa gång.. Hahaha,, jag vet att hon bara vill att man skall komma återigen för massage.... Dom små liven,,, men hon är så duktig så det räcker med en bra oljemassage .Jag går snart dit igen, man vet ju inte vad som komma skall