2010-02-25, 16:18
Medlem
Ska gå o klippa mig nu o sen bär det av till thaimassagen. Hoppas det blir boom boom. Håller tummarna.
Citera
2010-02-25, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Du vet att hon en timme innan sugit på jävligt mycket kukar och slickat sperma innan du kysste henne?

Visste du att din flickvän har sugit på andra kukar innan hon stack sin tunga i din mun?

Sann historia.

Riktigt vidrigt, faktiskt.
Citera
2010-02-25, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolai
Visste du att din flickvän har sugit på andra kukar innan hon stack sin tunga i din mun?

Sann historia.

Hur många flickvänner idag har inte sugit kuk och slickat fitta innan de träffade sin närvarande partner? Om sperman fortfarande droppar från mungipan kanske det inte är så trevligt, men det är svårt att hitta en byxmyndig oskuld i ett modernt samhälle.
Senast redigerad av snabelmannen66 2010-02-25 kl. 16:33.
Citera
2010-02-25, 17:12
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Du vet att hon en timme innan sugit på jävligt mycket kukar och slickat sperma innan du kysste henne?

Jodå, jag vet. Det är anledningen till att jag föredrar att vara dagens första kund..
Citera
2010-02-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolai

Sann historia.

Jasså. Skulle förvånat mig om det var samma dag hon gjorde det.

Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Jodå, jag vet. Det är anledningen till att jag föredrar att vara dagens första kund..

Yeaaaaaah sure.
Citera
2010-02-25, 17:56
Medlem
nuendasts avatar
finns faktiskt vanliga svenske tjejer som tänder på att suga kuk och bli knullad för att sedan komma hem till sin intet anande pojkvänn med färsk sperma i munnen eller fittan. och utan att han vet vad hon gjort sedan har sex med honom också. jag känner en sådan tjej... he he

men det är inte mina bekymmer för jag är inte ihop med henne. och nej jag bonkar inte henne heller. men jag vet vad hon gör för hon är en nära vänn och berättar det mesta.

nä jag börjar bli sugen på en massage...
Citera
2010-02-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
Hade nog min hittills bästa salongs-upplevelse idag! En riktigt snygg ung tjej, mycket hångel inkl djupa kyssar, sug, slick och därefter red hon mig, avslutat med munsprut där hon svalde allt.. Jag törs nog inte tala om vad jag betalade för allt detta, jag skulle bli lynchad här för min snålhet..

Men Du fick ingen massage, jag var på massage idag, två timmar! En helvetes bra oljemassage av en mycket trevlig och skämtsam Thaikvinna som jag lär känna mer och mer varje gång jag går dit. Hon håller mig på sträckbänken , mycket erotisk massage men inget mer , ibland ett skämt om vad jag skall göra efter massagen. Jag svarade , är ju så djävla kåt nu så antingen lånar jag din WC och runkar av mig själv eller så åker jag hem till min lilla Thaifru, där får jag vad jag vill. Gör du det säger hon då , kanske jag kommer att hjälpa Dig nästa gång.. Hahaha,, jag vet att hon bara vill att man skall komma återigen för massage.... Dom små liven,,, men hon är så duktig så det räcker med en bra oljemassage .Jag går snart dit igen, man vet ju inte vad som komma skall
Citera
2010-02-25, 18:30
Medlem
Messerschmitts avatar
Nä Isaan! Ingen massage hos den tjejen, ärligt talat är hon värdelös på den biten. Hon är desto bättre på sexet.. Vill jag ha bra massage föredrar jag faktiskt att gå på ett helt seriöst ställe, då kan jag slappna av bättre eftersom jag inte ligger och tänker på sex hela tiden..
Citera
2010-02-25, 19:19
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benjii4U
Hur är det egentligen med att bli upptäckt av polis på dom här ställena?

Jag menar hur vet man att det inte är avlyssnat, filmat eller fotograferat utifrån när man kommer dit och lämnar stället?

Det känns ju som att polisen har en hel del specialgrupper som håller koll på koppleriverksamhet, trafficking, bordellverksamhet etc.

Det är nog mindre risk att åka fast på salonger som utför massagen i avskilda rum med dörr som låses än om det sker på salonger som har flera madrasser på rad med bara draperier som skiljer dem åt, så salonger av förstnämnda slag är att rekommendera för den som hoppas på mer än bara massage och vill sköta det hela med maximal diskretion. Självfallet kan det finnas en liten risk att dessa kan vara avlyssnade eller filmade om det exempelvis misstänker att salongen används till koppleri, men det är nog osannolikt.

Citat:
Ursprungligen postat av zatch
Om man undviker ställen som "känns" skumma eller som man själv misstänker kan vara olagliga på något sätt, så är nog risken obetydlig att man får problem med polisen.

Fast det är ofta de skummaste ställena som har mest att erbjuda "under the counter".
Citera
2010-02-25, 20:41
Medlem
RKTJMTs avatar
Finns det nåt "trevligt" ställe i Gbg då,? Har varit på ett par ställen men ingen HE. Lite nyfis på det,
Citera
2010-02-25, 22:39
Medlem
zatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Fast det är ofta de skummaste ställena som har mest att erbjuda "under the counter".

Jo,. det är ju oftast så

Men frågan var ju inte på vilka ställen man hade roligast, utan vilka som man skulle gå till om man ville utsätta sig för så liten risk som möjligt...
Citera
2010-02-26, 05:26
Medlem
Var på massage igår. Visserligen blev det inget boom boom men trevligt var det. Låg på magen först som brukligt är och fick rumpan grundligt masserad. Innan jag la' mig på magen så såg jag till att knäppa gylfen på underkläderna, men den gick upp av sig självt utan att jag märkte det och när det var dags att vända sig om så var jag lite så där dåsig. Vad jag inte insåg var att ballen som var stor vid det laget, hade ramlat ur gylfen, men hon var cool och tog helt sonika tag i den och stoppade in den. I slutet på massagen fick jag både pung, kuk och området runt omkring. Ingen avrunkning utan riktig massage. Ja hon masserade verkligen allt, till och med inne i örat (dock inte prostatan).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in