2010-03-10, 12:16
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Kan någon förklara för mig vad detta är för ett litet as och vad det är som gjort att det kunnat gå så jävla fel!? Hur fan kan det växa upp människor som honom i Sverige, vad i helvete är problemet!?

I just detta fall verkar genetik det primära..Halva släkten är ju förfan mördare, kriminella och mordbrännare!! Dessutom så är dom av tattarblod
Citera
2010-03-10, 12:27
Medlem
stillsams avatar
Nog fan ska Tattar-Eddie låsas in på livstid, men vilka är dom två som är häktade? (Man kanske ska låsa in resten av släkten med. I förebyggande syfte naturligtvis)
Citera
2010-03-10, 13:09
Medlem
Killen som blev kidnappad kom från Laholm och är 21 år.
Han släpptes mot en summa av 12000:-
Berättar mer sen
Citera
2010-03-10, 13:17
Medlem
BoISarens avatar
OT raderat

//Mod
Citera
2010-03-10, 13:39
Medlem
gabbamanes avatar
Jag skulle tippa på att han gömmer sig i Båstad och runt det området upp på Hallandsåsen. Tattar-Eddie har många vänner där, det är mycket skog samt lite poliser.
Citera
2010-03-10, 13:40
Medlem
nero1s avatar
2004 mördar han två tjejer. Sex år senare kidnappar han folk. Svenska rättsystemet är ett hån mot medborgarna. Hur fan kan man ens vara ute efter så kort tid när man mördat två stycken?
Citera
2010-03-10, 13:54
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Undra vad det kan röra sig om, säkert nån form av tortyr..

Tror jag har hört talas om den grejen. Var en särdeles grym tortyr, om det är den grejen jag tänker på så tror jag att det var en kille som blev kidnappad och torterad i en liten stuga i nått stugområde, typ fritids stugområde(Varberg eller nått sånt områd). Eller hur man säger? Kommer inte ihåg detaljerna men skall se om jag får fram det.

M.V.H.
jamsson.
Citera
2010-03-10, 13:58
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Tänk vad bra om det fanns en samhällshjälte som på avstånd knäppte alla dessa jävla fullblodsmongon med ett prickskyttsgevär, ett öga för ett öga.

Ja, man önskar att the Boondock Saints kunde öppna en filial här när man läser om sådant här.

Det roliga är, eller roligt är det ju knappast, att jag när dom dömdes för morden tänkte jag, de här asen lär man få ser mer av under åren. Och mycket riktigt. Dock hade jag trott det skulle dröja lite längre.
Citera
2010-03-10, 14:00
Medlem
alkemisten2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
2004 mördar han två tjejer. Sex år senare kidnappar han folk. Svenska rättsystemet är ett hån mot medborgarna. Hur fan kan man ens vara ute efter så kort tid när man mördat två stycken?
Håller med...
Är det bara jag som håller med om detta eller? Dubbelmord för i helvete. Och sen märker man väl att någon med namnet Eddie och som mördar vid 17års ålder som dessutom är släkt med ett sånt där mongo måste åtminstone tvångskastreras som man gör med tjurar.

Citat:
Ursprungligen postat av pedalas
Tänk vad bra om det fanns en samhällshjälte som på avstånd knäppte alla dessa jävla fullblodsmongon med ett prickskyttsgevär, ett öga för ett öga.
Och därför är detta en bra lösning.

FÖRESTÄLL ER för en sekund att ett av offrens låt säga syster, bara för att krydda lite, faktiskt mördar tattar-Eddie genom ett ärligt cleant skott i pannan. Vad skulle hända med debatten i Sverige? Gör´t! så får vi se vad som händer.
Citera
2010-03-10, 14:16
Medlem
jamssons avatar
Kan han ha att göra med detta fallet? [url]http://hd.se/skane/2008/08/28/tortyr-utan-foerklaring/[url]
Citat:
Misshandeln accelererade och han kunde inte försvara sig när hans öra skars av och när det hälldes stearin i såret. Inte heller när han tvingades att äta upp örat.

– De påstod att jag våldtagit henne.

Med ”henne” menas den 25-åriga kvinnan. Och enligt 44-åringen så var det hon som var mest aktiv i tortyren.

Det var hon som fimpade en cigarett i hans ena öga, det var hon som slog spik genom hans knä, slog spik i hans ben, slog spik i hans ankel. Och det var hon som högg av honom tårna med en yxa.

Det var också hon som använde en kofot för att slå honom i skrevet.

Emellan attackerna hörde han hur kvinnan och den 31-årige mannen ”tisslade och tasslade” med varandra. Han hörde också skratt och fick känslan av det här var ”hennes kvä
ll”.

M.V.H.
jamsson.
Senast redigerad av jamsson 2010-03-10 kl. 14:22.
Citera
2010-03-10, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Tror jag har hört talas om den grejen. Var en särdeles grym tortyr, om det är den grejen jag tänker på så tror jag att det var en kille som blev kidnappad och torterad i en liten stuga i nått stugområde, typ fritids stugområde(Varberg eller nått sånt områd). Eller hur man säger? Kommer inte ihåg detaljerna men skall se om jag får fram det.

M.V.H.
jamsson.

Citat:
Ursprungligen postat av jamsson
Kan han ha att göra med detta fallet? http://hd.se/skane/2008/08/28/tortyr-utan-foerklaring/

M.V.H.
jamsson.

Nej nej, nu har du allt rört ihop det lite för dig, det fallet du är och famlar efter är ett gammalt uppklarat fall, det här är ett helt nytt fall:
Citat:
Eddie Jönsson, som nu är 23 år gammal, misstänks för att på kvällen den 24 februari i Halmstad ha kidnappat en man.
Citera
2010-03-10, 14:23
Medlem
jamssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Nej nej, nu har du allt rört ihop det lite för dig, det fallet du är och famlar efter är ett gammalt uppklarat fall, det här är ett helt nytt fall:

Jo det verkar så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in