Smakade det första gången idag. Först tyckte jag att det var jättevidrigt, men så åt jag vidare och det blev bara godare och godare. Dock sitter jag och tuggar väldigt länge nu. Upp till en minut på en strimla.
Är av märket Yummy Meat, smaken Cajun Hot. 93% nötkött, <5.0% salt + kryddor och en handfull kemikalier som inte verkar allt för underliga. Mycket starkt och gott.
Vore gött att göra lite själv, med tanke på att det är så helvetiskt dyrt.
Tycker verkligen att det varierar mycket mellan olika tillverkare.
Det finns små dyra påsar som är gudomligt goda och lite större påsar som man helst skulle ha passerat!