Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-20, 22:00
  #3265
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nu skäms jag rejält, men träffade faktiskt Avicii vid ett tillfälle, och han verkade ha humor:
(Därför skriver jag detta nu, ska räknas som en hyllning, dock är det ett YTTERST dåligt skämt)

-Avicii går från DJ:andet till DJ-ande..

(Skäms ögonen ur mig nu, men jag är tyvärr från Göteborg, kan inte hjälpa mina gener, det finns inga "genvägar" här!!)

Haha!
Citera
2018-04-20, 22:02
  #3266
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Haha!


-Jättesorry, jag är hjärnskadad, behöver proffshjälp, jag är från Göteborg! -Sätt mig på Säter!
Citera
2018-04-21, 05:24
  #3267
Medlem
RobRoyss avatar
Det här är en Bert-fräckis. Jag tar inget som helst personligt ansvar för den här

Lilla sonen kom hem en dag och sa till sin Pappa:
-Nu har jag varit och suttit på farmor!
-Vad fan säger du ungjävel!? Farmor kan du väl inte sätta på?
-Jo, det kan jag väl - du sätter ju på min morsa.
Citera
2018-05-29, 23:36
  #3268
Medlem
dysterqvists avatar
feminism är som en förbrukad kondom
den lovar runt och håller tunt samt innehåller. sånt som torde spolas ner på toa
Citera
2018-06-06, 20:10
  #3269
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nu skäms jag rejält, men träffade faktiskt Avicii vid ett tillfälle, och han verkade ha humor:
(Därför skriver jag detta nu, ska räknas som en hyllning, dock är det ett YTTERST dåligt skämt)

-Avicii går från DJ:andet till DJ-ande..

(Skäms ögonen/öronen ur mig nu, men jag är tyvärr från Göteborg, kan inte hjälpa mina gener, det finns inga "genvägar" här!!)
Haha den var faktiskt bra. Du har skön humor
Citera
2018-06-06, 20:12
  #3270
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Det här är en Bert-fräckis. Jag tar inget som helst personligt ansvar för den här

Lilla sonen kom hem en dag och sa till sin Pappa:
-Nu har jag varit och suttit på farmor!
-Vad fan säger du ungjävel!? Farmor kan du väl inte sätta på?
-Jo, det kan jag väl - du sätter ju på min morsa.
Hahaha. Den var grym
Citera
2018-06-22, 20:13
  #3271
Medlem
Omeras avatar
American Airlines. Flyger dig direkt till kontoret.
Citera
2018-06-24, 03:20
  #3272
Medlem
Xezrs avatar
Ville inte läsa igenom hela tråden, med risk att jag hade blivit ännu sjukare i huvudet... Så ursäkta ifall skämtet redan dragits. Denna drog min far för mig när jag var tio:

Vad är höjden av tillfredsställelse?
Att knulla en gravid kvinna och samtidigt bli avsugen av fostret.

Citera
2018-06-28, 10:20
  #3273
Medlem
Riktigt Jävla Offensive Jokes Here

Skriv några jävligt offensive Jokes här. Har några själv som jag hittat:

1_What's the difference between Paul Walker and a computer? I give a fuck when my computer crashes.

2_My Grandpa said, "Your generation relies too much on technology!" I replied, "No, your generation relies too much on technology!" Then I unplugged his life support.

3_What do you call a five year old with no friends? A sandy hook survivor.

4_Jesus Christ fed 2,000 people with 5 loaves of bread and 2 fish, but Adolf Hitler made 6 million Jews toast.

5_What's the worst thing about breaking up with a Japanese girl? You have to drop the bomb twice before she gets the message.

6_What's got 5 arms, 3 legs and 2 feet? The finish line at the Boston Marathon. 7_What did the boy with no hands get for Christmas? GLOVES! Nah, just kidding... He still hasn't unwrapped his present.

8_How do Ethiopians celebrate their kids first birthday? By putting flowers on the grave.

9_How did Rihanna find out Chris Brown was cheating on her? She found another woman's lipstick on his knuckles.

10_How can you tell if your wife is dead? The sex is the same but the dishes start piling up.
Citera
2018-06-28, 10:30
  #3274
Medlem
Jag trodde att jag skulle skratta åtminstone en gång men dessa skämt var ju värdelösa.

Citera
2018-06-28, 10:33
  #3275
Medlem
Dofternas avatar
Blev anmäld för pedofili av en sexåring. Vad fan vet en sexåring om sex?
Citera
2018-06-28, 10:34
  #3276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incarcerate
Jag trodde att jag skulle skratta åtminstone en gång men dessa skämt var ju värdelösa.


BICH. Kom då med nåt bra då
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback