Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-28, 20:53
Medlem
Får väl göra ett nytt acc då
2010-08-28, 21:02
Medlem
cbatbhs avatar
: (
2010-08-31, 13:47
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag skaffade skype, hade i princip ingen på den. Hade skype i några veckor. Sedan importerade jag människor via facebook samt via min msn. Då har denna grej börjat poppa upp http://dl.dropbox.com/u/9985759/dum.png . googlade lite och läste "skype" någonting... Jag avinstallerade skype och då slutade denna grej poppa upp, nu flera dagar senare installerade jag om, och nu kom det tillbaka.

Vad fan ska jag göra?

Har en jävligt ny Sony Vaio VPC f12m1e.
Vad i helvete har bluetooth med skype och göra.
2010-09-04, 18:56
Bannlyst
När jag snackar med en kompis så brukar det rätt ofta brusa. Och båda hör det. Och det verkar inte vara som det är våra micar heller :S
2010-09-07, 17:22
Medlem
Hur säkert är Skype att ringa med till fasta telefoner/mobiltelefoner jämfört med en vanlig telefon? Tappar den samtal eller finns det några andra problem? Behöver en jobbtelefon hemma, och tänkte att det kunde vara smidigt att ringa direkt från datorn, men det kräver ju att det fungerar bra.

Försöker förstå mig på deras priser också, men det var inte det lättaste
2010-09-27, 12:43
Medlem
feed-mes avatar
Hej. Jag behöver ladda ner skype, för ett Jobb jag sökt. Nu är bara problemet att när jag ska installera Skype står det bara "Skype har slutat att fungera" och sedan stängs installationen ner. Jag fattar inte vad som är så jävla svårt egentligen och vad fan det kan bero på?

Någon som vet...?
2010-10-04, 23:53
Medlem
Adobes avatar
En polare på MSN från nederländerna påstår sig ringa gratis till någon slags växel på skype, och det är HELT gratis. Fast hon inte har några krediter på kontot så kunde hon ringa.
Hon och en annan busringde till en resturang och spelade in det också.

Hon säger att det är ett okänt nummer eller något sådant.. hon sa att hon kan ge mig den imorgon då hon tittar förbi på sin andra dator där hon har den sparad.

Men funderar lite nu, om någon vet något om detta? Går det verkligen? Någon som har ett nummer som man kan ringa helt gratis?
2010-10-08, 21:24
Medlem
Är chatten (i.e. IM) också krypterad på Skype och finns det någon säker källa på det?
2010-10-17, 22:16
Medlem
Sitter på en mobil bredbansanslutning och försöker använda skype. Det fungerar att prata men videon fungerar inte. Programmet klagar över att internetanslutningen är svag men ska ha åtminstånde 10Mbps ner och 1.5 Mbps upp enl. bredbandskollen.se. Någon som känner till problemet och vet om det finns någon lösning?
2010-10-17, 23:16
Medlem
General-snuss avatar
jag undrar om man kan få någon sorts live support på skype, skrev mitt tele nummer till en sopa som jag inte vill ska ha det längre, och går inte att ta bort heller, så tänkte höra med support om det är möjligt, hittar fasiken ingenting på deras sida, någon som vet?
2010-10-19, 19:13
Medlem
Ston366s avatar
Tjena har en polare vars dator laggar när hon svarar i Skype. Även personen hon ska prata med hackar för henne. Någon som vet var problemet kan ligga?
2010-10-20, 15:11
Medlem
derbicoolings avatar
Tjena! Har en jobbig "bugg" i Skype det är så att när jag kör med mitt headset så kommer bara ljud från den högra sidan? Men har ett Logitech G35 och när jag slår på sorround ljudet så funkar det. Men vill alltså ha ljud från båda sidorna utan att behöva aktivera sorruound ljud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in