Citat:
Ursprungligen postat av Pierre
Jag måste iaf säga att det är rätt strongt att få 32 svar på en tråd som bara avhandlar dig! Verkar onekligen som folk är nyfikna på dig trots alla personangrepp du fått... Kanske är vissa människors sätt att närma sig? Själv skulle jag vilja ställa en annan fråga. Kanske du redan fått den någon annanstans men jag har inte sett det. Hur kommer det sig att du som till en början verkade vara en ytterst hårdför "nationell" och knappt gjorde något annat än att häva ur dig åsikter som mest liknade NSF:s partiprogram med tiden kommit att verka vara en trevlig och helt ok tjej? Var väl mest det jag undrade över. Jaja, ha det bra...
Jag har redan förklarat och bett om ursäkt för min tidigare sätt härinne. Anledningen till att jag var som jag var, har med att göra att jag samma dag eller dagen innan hade läst koranen och var uppriktigt skitförbannad på allt vad religion, då främst islam, är. Sen hade jag faktiskt inte väntat mig att det även skulle finnas en hel del trevliga människor härinne, så jag tänkte skriva mitt och reta upp folk lite och sen dra, men har man väl börjat hänga här så är det svårt att slita sig. Hoppas du är nöjd med svaret annars får du väl fråga vad du mer vill veta. =)
mvh Pippi