2002-09-29, 18:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem bryr sig vad Hon gör på dagarna. Se det positiva i det. Ju fler inlägg hon skriver desto oftare får vi se hennes bild.
Citera
2002-09-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garbage
Vem bryr sig vad Hon gör på dagarna. Se det positiva i det. Ju fler inlägg hon skriver desto oftare får vi se hennes bild.

Förstörs en bild då du kollar på den? Det är ju fortfarande en o samma bild... Du vet att du kan kolla på en bild FLER gånger... aaaha! :roll:
Citera
2002-09-29, 20:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamel
Förstörs en bild då du kollar på den? Det är ju fortfarande en o samma bild... Du vet att du kan kolla på en bild FLER gånger... aaaha! :roll:
Jo, men då måste jag hela tiden ha ett fönster öppet som alltid ligger överst eller vid sidan av detta. Det vill jag inte... aaaha! :idea:
Citera
2002-09-29, 21:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag pluggar fortfarande.
Kommer att plugga i typ tre år till förhoppningsvis.

mvh Pippi
Citera
2002-09-29, 22:00
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hon
Jag pluggar fortfarande.

mvh Pippi

Lycka till med pluggandet!
Om du fortsätter att posta inlägg i samma takt i tre år till blir det väl sisådär 53 000 inlägg innan du tar examen. Go for it!

//Mr Testher
Citera
2002-09-29, 22:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Citat:
Ursprungligen postat av Hon
Jag pluggar fortfarande.

mvh Pippi

Lycka till med pluggandet!
Om du fortsätter att posta inlägg i samma takt i tre år till blir det väl sisådär 53 000 inlägg innan du tar examen. Go for it!

//Mr Testher

*skrattar* Vi får väl se, jag räknar inte ens, håller inte reda på hur många jag har postat, jag bryr mig liksom inte. Jag tycker bara att det är kul att vara här och diskutera massa olika saker.

Pippi
Citera
2002-09-29, 22:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja vet! De var inte meningen som kritik. Sorry!
Citera
2002-09-29, 22:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Ja vet! De var inte meningen som kritik. Sorry!

Jag tog det inte som kritik.
Citera
2002-10-11, 01:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag måste iaf säga att det är rätt strongt att få 32 svar på en tråd som bara avhandlar dig! Verkar onekligen som folk är nyfikna på dig trots alla personangrepp du fått... Kanske är vissa människors sätt att närma sig? Själv skulle jag vilja ställa en annan fråga. Kanske du redan fått den någon annanstans men jag har inte sett det. Hur kommer det sig att du som till en början verkade vara en ytterst hårdför "nationell" och knappt gjorde något annat än att häva ur dig åsikter som mest liknade NSF:s partiprogram med tiden kommit att verka vara en trevlig och helt ok tjej? Var väl mest det jag undrade över. Jaja, ha det bra...
Citera
2002-10-11, 01:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pierre
Jag måste iaf säga att det är rätt strongt att få 32 svar på en tråd som bara avhandlar dig! Verkar onekligen som folk är nyfikna på dig trots alla personangrepp du fått... Kanske är vissa människors sätt att närma sig? Själv skulle jag vilja ställa en annan fråga. Kanske du redan fått den någon annanstans men jag har inte sett det. Hur kommer det sig att du som till en början verkade vara en ytterst hårdför "nationell" och knappt gjorde något annat än att häva ur dig åsikter som mest liknade NSF:s partiprogram med tiden kommit att verka vara en trevlig och helt ok tjej? Var väl mest det jag undrade över. Jaja, ha det bra...

Jag har redan förklarat och bett om ursäkt för min tidigare sätt härinne. Anledningen till att jag var som jag var, har med att göra att jag samma dag eller dagen innan hade läst koranen och var uppriktigt skitförbannad på allt vad religion, då främst islam, är. Sen hade jag faktiskt inte väntat mig att det även skulle finnas en hel del trevliga människor härinne, så jag tänkte skriva mitt och reta upp folk lite och sen dra, men har man väl börjat hänga här så är det svårt att slita sig. Hoppas du är nöjd med svaret annars får du väl fråga vad du mer vill veta. =)

mvh Pippi
Citera
2002-10-11, 02:16
Bannlyst
Ja måste väl vara ganska svårt att hålla sig borta från mig..... :roll:
Citera
2002-10-11, 02:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin1
Ja måste väl vara ganska svårt att hålla sig borta från mig..... :roll:

In your dreams, att du inte ger upp Martin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in