Den blir väl varm ganska fort och smakar därefter. Annars är det väl bara psykisk inbillning, som med så mycket annat, att det smakar si o så på ett visst ställe för att det har gjort så förut.
Men i övrigt är mjölk i solen ett big no-no om det inte dricks upp på några minuter, går ju knappt att ha tetran vid datorbordet.