Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-02-16, 23:07
Medlem
Frank-Harrys avatar
Fan, vilka minnen som väcktes av den här tråden
Glädjen av att hitta en porrtidning, första gången man samlade mod till sig och gick till tobaksaffären man visste att det inte var några problem att köpa en tidning i om man var minderårig. Sen cykla därifrån med hjärtat bultande och andan i halsen.
Minns även att det fanns nåt gratisnummer man kunde ringa där man kunde lyssna på en ljudslinga av en tjej som stönade och hade sig i ungefär 20 sekunder. Satt väl i telefon en hel dag efter jag fick det tipset...
Kommer även ihåg att jag kunde få in tv1000 ibland i 12års åldern fast då med "störningsränder" så det gick i stort sett inte att se något alls, men det hindrade en inte från att sitta där storögd vid 24.00 då och då.
Hur dagens ungdom har det kan jag bara spekulera i, den ständiga tillgången till porr måste ju dock göra att det tappar sin "laddning" eller vad man ska säga.
Hur är det med såna där föräldralås till datorn, används de flitigt av föräldrar nuförtiden?
Citera
2010-02-16, 23:26
Medlem
Kom ihåg när man var ensam hemma, och direkt gick till pappas "gömmor". Bland annat i garderoben under verktygslådan Många timmars trevligt studerande av dessa tidningar kan jag lova
Idag är det lite för lättillgängligt. Dessutom, vad är en oskyldig bild i en tidning mot Max Hardcore och grabbarna! Blir lätt att man vänjer sig vid fel saker för tidigt. Nja, svårtillgängligt är bäst!
Citera
2010-02-17, 00:36
Medlem
Ramaskriets avatar
Trots ett enormt utbud som ung - antar jag - var det hemsidor funna via altavista-sökande med ord som "sex" och "porr" som stod för det pirrande materialet som fanns därute. Jag vet inte varför jag inte kunde vidga min vyer och åtminstone lägga till "analsex" eller något annat spännande. Sedan var det alltid lika roligt att skriva in i adressfältet "www.sex.com" och liknande saker. Med tur kunde man hitta någon 100 x 100 pixlars bildfil som förgyllde min dunkla modemvardag. Det var tider det...
Citera
2010-02-18, 20:31
Medlem
jag bodde hemma fram tills nyligen. och nu när jag bor själv så porrsurfar jag nästan varje dag. jag är kåt varje dag. helt otroligt....då är det bra att porr finns lättillgängligt men jag känner mig skamsen efteråt. tycker synd om tjejerna i filmerna....
Citera
2010-02-18, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diediemydarling
jag bodde hemma fram tills nyligen. och nu när jag bor själv så porrsurfar jag nästan varje dag. jag är kåt varje dag. helt otroligt....då är det bra att porr finns lättillgängligt men jag känner mig skamsen efteråt. tycker synd om tjejerna i filmerna....

Vet du vad brudarna i staterna tjänar eller, dom tycker nog snarare synd om dig
Citera
2010-02-19, 01:24
Medlem
Strukturs avatar
Ellos-katalogen <3
Citera
2010-02-19, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Struktur
Ellos-katalogen <3

Visst fan, den fick man nöja sig med ett tag där också ja

Herregud va porrskadat allt blivit sedan dess ändå..

Jag och en polare stod på lokala loppis när vi var en så där 12-13 och skulle köpa varsin begagnad porrblaska, tror vi stod där 1 timme och bara laddade och försökte få upp modet. Sen blev det äntligen av, och jag styrde rakt om och rakt ut, fy satan va hemskt det var. Den låg inte hemma länge, vart alltför nervigt..
Senast redigerad av bob75 2010-02-19 kl. 02:22.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in