Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-15, 20:01
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimGunn
Mod? Lås tråden tack, tråden har övergått till att handla om mig och om att hitta inlägg där jag uppvisas som omanlig och what not.......

TRAMSTRÅD!

Du kanske ska passa på att nämna vad du skrev i din bortrensade OT-post i den här tråden för några dagar sedan?

Nu har du misslyckats dubbelt. Först drog du löjets skimmer över din kompis Torbjörn och nu gör du samma sak över dig själv.
Citera
2010-02-15, 20:02
Medlem
Citat:
Mod? Lås tråden tack, tråden har övergått till att handla om mig och om att hitta inlägg där jag uppvisas som omanlig och what not.......

TRAMSTRÅD!

Nej, nu tycker jag att du framstår som rena DO här, ska vi införa Robespierre också? Tråden har ju fått ny vitalitet tycker jag.
Citera
Medlem
Citat:

TRAMSTRÅD!

Jag hoppas att du inte får vara kvar på forumet. Du bidrar inte utan förstör. Du är skräp.
Citera
Bannlyst
Lutar åt en väl genomförd trollning från TimGunns sida, är min gissning.
Är det för "bra" för att vara sant, då är det oftast det.

Jag menar ta ett steg tillbaka och betrakta tråden från lite avstånd,
varför i hela friden skulle DO överhuvudtaget befatta sig med fb? Låter
högst otroligt.
Citera
2010-02-15, 20:03
Medlem
tältpinnes avatar
Det var en jäkla tur att TS inte avslöjade vilken användare som skickade hotet, för då hade vi genast förstått att det bara var trolleri och hela DO-affären hade inte blossat upp.. TimGunn är nämligen en väldigt sorglig människospillra, och jag har länge misstänkt att han är resultatet av en förbjuden kärleksnatt mellan en minskadad irakier och en åsna.
Citera
2010-02-15, 20:03
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Jag tror att TimGunn hade ett inlägg för några dagar sedan i den här tråden som tagits bort vid någon OT- rensning. Som sagt i den skrev han "Gud vad löjliga ni är" eller något liknande. Det är en ganska bra indikation på att TimGunn inte har trollat i denna fråga.

Trojan: här är några där han visar sig från sin andra sida:

https://www.flashback.org/sp21479766

https://www.flashback.org/p21477809#p21477809

https://www.flashback.org/sp21450014 <--TimGunn diskriminerar inte

Oavsett vilket så kanske vi kan vara överens om att hans posthistorik tyder på att han åtminstone har en benägenhet att vid valda tillfällen trolla? Frågan är då om han trollade i och med aktuellt PM.

Efter 700 inlägg bör man ha skapat sig en bild av hur det fungerar på Flashback, och han förefaller också hyfsat insatt. Att då komma hotandes med polisförhör känns inte helt seriöst. Jag tror inte heller att TA ger i uppdrag åt bekanta som är medlemmar på Flashback att försöka se till att avatarer byts ut. Den kanal som juristen valt är då betydligt rimligare.
Senast redigerad av Troian 2010-02-15 kl. 20:05.
Citera
2010-02-15, 20:04
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
Han är handikappad?
Då tar jag bort min avatar, gillar inte att retas med riktiga mongon.

Nah, han är väl f.d. DO som blivit HO. Förutom hans något udda utseende så är han normal(?). Ett verkligt mongo kan knappast bli en toppchef för DO. Om han verkligen är handikappad så tar nog även jag bort min avatar, det finns inget syfte att "bråka" då.
Citera
2010-02-15, 20:07
Medlem
MoLoKs avatar
Torbjörn låter inte så utvecklingsstörd: http://www.sr.se/webbradio/?Type=db&Id=1616587
Citera
Medlem
Orzions avatar
Även om det första PM skulle vara troll betyder det ju inte att DO reaktion är ett trollande utan den kan ju fortfarande vara fult sanningsenlig även om det startades genom ett troll.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Nah, han är väl f.d. DO som blivit HO. Förutom hans något udda utseende så är han normal(?). Ett verkligt mongo kan knappast bli en toppchef för DO. Om han verkligen är handikappad så tar nog även jag bort min avatar, det finns inget syfte att "bråka" då.

HO finns inte kvar. Han var först på HO, sedan DO.

Att han är handikappad är väl uppenbart.
Citera
2010-02-15, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk

Torbjörn Andersson är jurist och verksamhetschef på Handikappombudsmannen.
Således har han nog inget begåvningshandikapp av något slag.
Citera
2010-02-15, 20:10
Medlem
Den epostkorrespondens med DO:s jurist som jag har återgivit i den här tråden är inget påhitt från min sida. Den som vill kontrollera saken kan ringa eller maila till DO där alltihop finns diariefört. Men enklast är väl att ni själva mailar direkt till Anders Bergstrand och frågar om det stämmer att han har skrivit till Flashback och krävt att bilden skall tas bort. Ni når Bergstrand på den här emailadressen:

anders.bergstrand@do.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in